  • 1. Data: 2009-04-08 21:09:24
    Temat: Karty zbliżeniowe
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Czy są jakieś sklepy\markety w Warszawie, które posiadają czytniki kart
    zbliżeniowych?
    Osobiście nigdzie tego tutaj nie widziałam.

    --
    animka

  • 2. Data: 2009-04-08 21:44:44
    Temat: Re: Karty zbliżeniowe
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    animka pisze:
    > Czy są jakieś sklepy\markety w Warszawie, które posiadają czytniki kart
    > zbliżeniowych?
    > Osobiście nigdzie tego tutaj nie widziałam.

    popatrz po empikach i mcduckach, tam powinny być

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2009-04-08 22:00:22
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    RobertS napisał(a):

    > popatrz po empikach i mcduckach, tam powinny być

    daruj sobie McDonald's na Młodzieńczej i Coffee Heaven w Złotych
    Tarasach. Czytniki są, ale pełnią funkcję ozdobną.

    PG

  • 4. Data: 2009-04-08 23:14:10
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Piotr Gralak pisze:

    > daruj sobie McDonald's na Młodzieńczej i Coffee Heaven w Złotych
    > Tarasach. Czytniki są, ale pełnią funkcję ozdobną.

    Ale ja tam nie chodzę. Robię zakupy w Carrefurze, Realu, Obi...

    --
    animka

  • 5. Data: 2009-04-08 23:15:57
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Piotr Gralak pisze:

    > daruj sobie McDonald's na Młodzieńczej i Coffee Heaven w Złotych
    > Tarasach. Czytniki są, ale pełnią funkcję ozdobną.

    W InG Banku daja teraz takie karty za free, Ja chyba też taką dostałam, bo
    termin poprzedniej się skończył.
    Ta moja karta jest z chipem. To ta sama karta co zbliżeniowa?

    --
    animka

  • 6. Data: 2009-04-08 23:30:24
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    animka wrote:
    > Ta moja karta jest z chipem. To ta sama karta co zbliżeniowa?

    Nie

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Karta_zbli%C5%BCeniowa

  • 7. Data: 2009-04-09 18:56:53
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Ale ja tam nie chodzę. Robię zakupy w Carrefurze, Realu, Obi...

    w ww. kart zbliżenowych NIE akceptują!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2009-04-09 20:45:28
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    RobertS pisze:

    > w ww. kart zbliżenowych NIE akceptują!

    Wiem. Nie tylko nie akceptują ale nawet nie mają takich czytnikow! Dlatego
    pytałam gdzie się płaci kartami zbliżeniowymi.

    --
    animka

  • 9. Data: 2009-04-09 22:35:07
    Od: Krystek <s...@k...eu.org>

    animka pisze:

    > Wiem. Nie tylko nie akceptują ale nawet nie mają takich czytnikow!
    > Dlatego pytałam gdzie się płaci kartami zbliżeniowymi.

    http://www.visa.pl/kartydlaciebie/visapaywave/visapa
    ywavewpolsce/main.jsp
    - tutaj jest lista punktów w Polsce akceptujących płatności zbliżeniowe
    kartami Visa payWave a tutaj - http://www.paypass.pl/ MasterCard /
    Maestro PayPass.

    K.

  • 10. Data: 2009-04-09 23:11:38
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Krystek pisze:

> [...]
    ywavewpolsce/main.jsp
    > - tutaj jest lista punktów w Polsce akceptujących płatności zbliżeniowe

    Czyli głównie w Macdonaldach i RUCH-u. Jak dla mnie to nieprzydatna ta karta.
    Dostałam niedawno w ING Banku nową kartę z chipem i teraz na stronie tego
    banku jest zachęcanie do nabywania karty zbliżeniowej. Głowię się czy
    karta z chipem i zbliżeniowa to jedno i to samo :-(

    --
    animka