  • 1. Data: 2002-06-06 08:30:06
    Temat: Karty kredytowe
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    Witam,

    Dawno już o nic nie pytałem :-))) Ale przyszła pora. Po kolei:
    1.) Czy w KK Citi można zmieniać okres obrachunkowy?
    2.) Przy wnioskowaniu o kartę - z jaką datą jest okres obrachunkowy? Datą
    złożenia wniosku, przyznania karty?
    3.) To samo pytanie a propos karty Millennium American Express.
    4.) Czy spłata karty Millennium i wogóle ten produkt jest sensowny? (z
    akceptowalności zdaję sobie sprawę) Pytam się bo rozstałem się kiedyś z
    Millennium z wielką satysfakcją. Byłbym wdzięczny za uwagi z autopsji o tej
    karcie.

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 2. Data: 2002-06-06 08:50:39
    Temat: Re: Karty kredytowe
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Jun 06, 2002 at 10:30:06AM +0200, Krzysztof Kowalski wrote:

    > Witam,
    >
    > Dawno już o nic nie pytałem :-))) Ale przyszła pora. Po kolei:
    > 1.) Czy w KK Citi można zmieniać okres obrachunkowy?

    IMO nie. Nalezy zrezygnowac z karty i wystapic o nowa.

    > 2.) Przy wnioskowaniu o kartę - z jaką datą jest okres obrachunkowy? Datą
    > złożenia wniosku, przyznania karty?

    /dev/random ;-)

    W kazdym razie pomiedzy zlozeniem wniosku i przyznaniem karty uplynelo
    mi bardzo niewiele czasu i trudno mi to okreslic.

    --

    --w

  • 3. Data: 2002-06-06 09:47:51
    Od: "Piotr M." <m...@g...pl>

    Użytkownik Krzysztof Kowalski <k...@b...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:adn6iq$nio$...@s...silesia.pik-net.pl...
    > 3.) To samo pytanie a propos karty Millennium American Express.

    Niezależnie kiedy karta zostanie wydana, a tym bardziej "wnioskowana" -
    okres obrachunkowy jest zawsze taki sam. Czyli w ostatnim dniu danego
    miesiąca wystawiany jest wyciąg za transakcje dokonane w tym miesiącu.
    Spłata karty nastepuje zawsze 19 dnia od daty wystawienia wspomnianego
    wyciągu.

> [...]
    > akceptowalności zdaję sobie sprawę) Pytam się bo rozstałem się kiedyś z
    > Millennium z wielką satysfakcją. Byłbym wdzięczny za uwagi z autopsji o

    Trudne pytanie ;)) Sam wiesz, że mała jest akceptowalność. Choć podobno już
    1300 stacji PKN Orlen akceptuje te karty.
    Sensowność, według mnie, miałaby ta karta gdyby wszedzie można było nią
    płacić. A tak - jeśli ktoś kolekcjonuje karty - przoszę bardzo, koszt Amex
    Green to 70 zł Amex Gold 400 zł. Ubezpieczenie gratis ;)

    Pozdrawiam
    Piotr M.

  • 4. Data: 2002-06-06 09:49:25
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl> napisał w wiadomości

    > 3.) To samo pytanie a propos karty Millennium American Express.

    Termin splaty jest 17/18 kazdego miesiaca i jest to termin sztywny z tego co
    sie zdazylem dowedziec niezaleznie od daty zlozenia wniosku. Okres
    rozliczyeniowy dla kart jest od 1 do ostatniego kazdego miesiaca. Ok 10
    przysylaja zestawienie operacji..

> [...]
    > akceptowalności zdaję sobie sprawę) Pytam się bo rozstałem się kiedyś z
    > Millennium z wielką satysfakcją. Byłbym wdzięczny za uwagi z autopsji o

    Z akceptowalnoscia wbrew pozorom nie jest wcale tak zle.

    --
    JaKi

  • 5. Data: 2002-06-06 09:52:54
    Od: "Piotr M." <m...@g...pl>

    Użytkownik Jarosław Popiel <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:adnb6m$28l$...@n...onet.pl...

    > Termin splaty jest 17/18 kazdego miesiaca i jest to termin sztywny z tego
    co
    > sie zdazylem dowedziec niezaleznie od daty zlozenia wniosku.

    Pewna nieścisłość: spłata nastepuje albo 18/19 albo 19/20 dnia miesiąca.
    Zależy czy poprzedni miesiąc miał 30 czy też 31 dni.
    Pozdrawiam
    Piotr M.

  • 6. Data: 2002-06-06 09:57:15
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr M." <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Pewna nieścisłość: spłata nastepuje albo 18/19 albo 19/20 dnia miesiąca.
    > Zależy czy poprzedni miesiąc miał 30 czy też 31 dni.

    yep, przyznaje racje - 18-20 termin splaty.

    --
    JaKi

  • 7. Data: 2002-06-06 10:04:00
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

> [...]

    > akceptowalności zdaję sobie sprawę) Pytam się bo rozstałem się kiedyś z
    > Millennium z wielką satysfakcją. Byłbym wdzięczny za uwagi z autopsji o

    dodatkow dzis mnie milo zaskoczyli - przelalem za malo pieniedzy na konto na
    splate kart (ok 8 zl) dzis poszedlem ustanwoic telekod i MillePan powiedzial
    ze mam debecik - po miesiacu odsetki od tego debeciku 0,70 gr - brak
    dodatkowych oplat za niedozwolony debet.

    --
    JaKi.

  • 8. Data: 2002-06-06 10:59:02
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

> [...]
    >
    > Pewna nieścisłość: spłata nastepuje albo 18/19 albo 19/20 dnia miesiąca.
    > Zależy czy poprzedni miesiąc miał 30 czy też 31 dni.

    Zamiast uscislic tylko zamieszales...;-)

    Wyciag jest generowany 1-go za miesiac poprzedni.
    W zwiazku z tym do wyciagu "nie lapia sie" operacje z 2-3 dni przed
    generowaniem. Praktycznie wyciag obejmuje operacje od 29-go (m-c 31 dni) do
    28-go (miesiac 30dni) lub odwrotnie - od 28-go do 29-go.

    Splata nastepuje 19-go, ale jesli w dniu generowania wyciagu jest swieto
    (ale nie niedziela, widac to dzien powszedni) to wyciag moze byc generowany
    wczesniej i splata jest 18-go. W tym roku takich sytuacji obrodzilo - Nowy
    Rok, Poniedzialek Wielkanocny, 1 Maja.
    Jesli mnie pamiec nie myli to w styczniu 2001 zdazylo sie, ze splata byla
    17-go

    Dodam jeszcze, ze forsa znika z konta przypisanego do karty 19-go wieczorem,
    a limit karty sie powieksza dopiero 21-go.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 9. Data: 2002-06-06 10:59:27
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    powiedzial
    > ze mam debecik - po miesiacu odsetki od tego debeciku 0,70 gr - brak
    > dodatkowych oplat za niedozwolony debet.

    No więc byłem w placówce i rzeczywiście termin spłaty jest sztywny, ALE do
    tej karty trzeba mieć rachunek w Millennium! :-((( czyli dodatkowo 2 zł
    miesięcznie - to daje razem 94 zł. To ja już wolę owe słynne "ukryte" opłaty
    Citi niż mega-ukryte opłaty Millennium ;-)))
    I pytanko: czy owe Car Assistance jest czymś przemawiającycm rzeczywiście za
    tą kartą? I na czym polegają ulgi w posiadaniu Karty Medicover do AmExa nad
    zwykłą Medicover?

    K. Kowalski

  • 10. Data: 2002-06-06 11:04:54
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Dodam jeszcze, ze forsa znika z konta przypisanego do karty 19-go
    wieczorem,
    > a limit karty sie powieksza dopiero 21-go.

    No jak dla mnie to po prostu Produkt Stulecia ;-))) Ech ten Millennium - nic
    się nie zmieniło :-))) Chyba sobie daruje tego AmExa. A jak z obsługą w
    praktyce przez TeleCentrum? Czy obsługa jest w miarę kompetentna? Czy jest
    jakiś dostęp do salda, historii itp przez telefon? (przynajmniej tak jak w
    Lukasie)

    K. Kowalski