    From: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Karty Premium Club - BPH PBK
    Date: Sun, 16 Nov 2003 16:57:42 GMT
    Sender: g...@p...onet.pl@v20-s1.itpp.pl

    On Sun, 16 Nov 2003 14:37:03 +0000 (UTC), "Marcin Dominiak"
    <m...@N...gazeta.pl> wrote:

    >Czy ktoś z szanownych Grupowiczów już posiada taką kartę?
    >Jak bank podchodzi do ustalania limitu?
    >Kiedy będzie podgląd przez www dla osób nie posiadających konta w tym banku?

    chyba dopiero jak zwolnia osobe odpowiedzialna w tym banku za podjecie
    takiej glupiej deyczji. ja mam od nich KK (ale nie premium club),
    generacje wyciagu mam 6-ego, dzisiaj jest 16-ty, a poczta wyciag
    jeszcze nie przyszedl. a dostep przez www mi zabrali jak zamknalem
    konto. porazka. jak sie to nie zmieni, to nie przedluze karty po
    uplywie daty waznosci.

    PG