  • 31. Data: 2007-07-28 21:56:48
    Temat: Re: Karta wypukła czyli Citibank czyli poprawcie mnie jeśli się mylę
    Od: Patryk Piotrkowski <p...@g...com>

    On Jul 27, 6:33 pm, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Jak placisz na podpis to sprzedawca ma to samo (o czym wiele osob nie wie).
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > Mithos

    Na świstku który podpisuję mój nr KK jest "zagwiazdkowany"

  • 32. Data: 2007-07-28 22:45:31
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Patryk Piotrkowski napisał(a):
    > Na świstku który podpisuję mój nr KK jest "zagwiazdkowany"

    Nie na kazdym. Tez mnie to zdziwilo swojego czasu.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 33. Data: 2007-07-30 07:13:32
    Temat: Re: Karta wypukła czyli Citibank czyli poprawcie mnie jeśli się myl
    Od: "Kajetana_Kinga" <k...@g...nospam.pl>

    Użytkownik "Ryszard" <r...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Przepiąć można karte debetową trzeba zadzwonić do citiphon, z tego co pamiętam
    > przepięcie karty pod konto walutowe dotyczy tylko wypłat z bankomatów, a
    > pozostałe transakcje obciążają konto złotówkowe. Jeśli się myle prosze
    > poprawić.

    Dokładnie tak jest.
    Dlatego do wypłat debetowa, do płatności kartą kredytowa.

  • 34. Data: 2007-08-05 05:57:32
    Od: "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl>

    Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl> napisał(a):

    > A to dziwne, bo moją płacić przez internet można. Jeśli mowa oczywiście
    > o Visa Classic Silver i jej walutowej odmianie.

    Masz racje.
    W opisie przenioslem to z wczesniejszej karty - PBK Styl, ktora nie miala takiej
    mozliwosci.