  • 1. Data: 2002-02-15 18:08:39
    Temat: Karta przedpłacona Maestro
    Od: "TheAnalize" <i...@p...onet.pl>

    Czy ktos wie ile kosztuje ta karta?

  • 2. Data: 2002-02-15 18:28:46
    Temat: Re: Karta przedpłacona Maestro
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    TheAnalize wrote:

    > Czy ktos wie ile kosztuje ta karta?

    5 zl karta i pierwsze ladowanie gratis
    5 zl kazde nastepne ladowanie

    czyli inaczej karta nic nie kosztuje tylko kazdorazowe wrzucenie
    na nia kasy 5 zl
    --
    odpowiadajac usun "WYTNIJ_TO" z adresu

  • 3. Data: 2002-02-15 18:29:42
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    chodzi oczywiscie o ta z bsk? rozpedzilem sie
    ale ja wiem akurat tylko o tej

    --
    odpowiadajac usun "WYTNIJ_TO" z adresu

  • 4. Data: 2002-02-15 18:38:42
    Od: "TheAnalize" <i...@p...onet.pl>

    >chodzi oczywiscie o ta z bsk?
    Tak, dzieki

  • 5. Data: 2002-02-15 18:49:12
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    "Marcin F" <m...@i...pl> wrote in message

    > 5 zl karta i pierwsze ladowanie gratis
    > 5 zl kazde nastepne ladowanie
    >
    > czyli inaczej karta nic nie kosztuje tylko kazdorazowe wrzucenie
    > na nia kasy 5 zl

    Przelew jest za darmo

    BAH
    PS.
    moja jest na takich warunkach:
    http://www.republika.pl/bah/ing1.doc
    http://www.republika.pl/bah/ing2.doc

  • 6. Data: 2002-02-15 18:55:22
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    > Przelew jest za darmo
    >
    > BAH
    > PS.
    > moja jest na takich warunkach:
    > http://www.republika.pl/bah/ing1.doc
    > http://www.republika.pl/bah/ing2.doc

    dzieki, moje info opieralo sie na tym co uslyszalem
    od niedysponentki :) , skoro doladowanie przelewem
    jest za free to jednak chyba sobie sprawie te karte

    --
    odpowiadajac usun "WYTNIJ_TO" z adresu

  • 7. Data: 2002-02-15 20:07:34
    Od: "Rafal" <m...@f...net>

    Mogl by ktos podac wiecej informacji na temat tej karty? (lub link do bakow
    ja wydajacych)
    Bo tak sie sklada ze wyjezdzam na kilka dni do Czech, a slyszalem ze sa tam
    problemy z VISA :(

  • 8. Data: 2002-02-15 20:38:54
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    "Rafal" <m...@f...net> wrote in message
> [...]
    bakow
    > ja wydajacych)
    > Bo tak sie sklada ze wyjezdzam na kilka dni do Czech, a slyszalem ze sa

    Zapomnij :-((
    To (w BSK) jest karta krajowa

    BAH