  • 1. Data: 2002-10-24 13:24:37
    Temat: Karta kredytowa w Multibanku - czekam
    Od: s...@p...onet.pl

    Wniosek wypełniłem w internecie 3 dni temu i jak na razie nikt się ze mną nie
    skontaktował - czyli organizacja jak zwykle szwankuje.
    Pozdrawiam
    Spekulant

  • 2. Data: 2002-10-24 13:35:53
    Temat: Re: Karta kredytowa w Multibanku - czekam
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Wniosek wypełniłem w internecie 3 dni temu i jak na razie nikt się ze mną
    nie
    > skontaktował - czyli organizacja jak zwykle szwankuje.

    A ja wniosek zlozylem 3 dni temu w oddziale i ... karte mam w produkcji ;-P

  • 3. Data: 2002-10-24 13:37:38
    Od: s...@p...onet.pl

    > nie
    >
    > A ja wniosek zlozylem 3 dni temu w oddziale i ... karte mam w produkcji ;-P

    Ach te nowoczesne kanały dystrybucji :))))))))
    Chciałoby się a nie bardzo wie jak to ogarnąć

  • 4. Data: 2002-10-24 14:23:22
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Ach te nowoczesne kanały dystrybucji :))))))))
    > Chciałoby się a nie bardzo wie jak to ogarnąć

    Przesadzasz ! Minely dopiero 3 dni ! a maja pewnie 14 dni na rozpatrzenie
    wniosku.
    Trzeba bylo zlozyc wniosek o KK w citku (jak pokazala sie MC), albo w pekao
    (shell) tam dopiero sie czekalo ;(( Citi 1 miesiac (a niektorzy podobno 1,5
    miesiaca), pekao - prawie 2 miesiace !

    pzd

  • 5. Data: 2002-10-24 14:33:21
    Od: s...@o...pl

> [...]
    > (shell) tam dopiero sie czekalo ;(( Citi 1 miesiac (a niektorzy podobno 1,5

    Różnie to bywa - ja w Pekao czekałem niecałe 2 tygodnie na Shella. A w
    Multibanku napisali że skontaktuje się ze mną ktoś niezwłocznie w ciągu 2 dni.
    Jak na razie mija czwarty dzień i cisza.

  • 6. Data: 2002-10-24 14:44:04
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Różnie to bywa

    wlasnie

    - ja w Pekao czekałem niecałe 2 tygodnie na Shella.

    'Unmyglis' ;-)
    Ja do E-vip dwa miesiace ;-)) Po czym i tak z tej karty nie korzystalem (ani
    razu nia nie placilem) wiec zrezygnowalem (z karty i konta) ;-)

  • 7. Data: 2002-10-24 17:45:53
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On 24 Oct 2002 15:24:37 +0200, s...@p...onet.pl wrote:

    >Wniosek wypełniłem w internecie 3 dni temu i jak na razie nikt się ze mną nie
    >skontaktował - czyli organizacja jak zwykle szwankuje.
    >Pozdrawiam
    >Spekulant
    U mnie to samo, wniosek wypelniony w piatek 18.10. Czyli minelo juz 6
    dni, pytalem na multilinii, dostalem info ze kontakt bedzie najpozniej
    22.10. Niby mialem telefony na komore z nieznanego mi numeru, ale
    tylko 2 razy ;). Do najblizszego oddzialu mam 200km, wiec skladanie
    wniosku w oddziale jest dla mnie raczej nieoplacalne (a w poblizu
    oddzialu bede nawczesniej za miesiac), wiec chcialem zalatwic to przez
    Agenta (ktokolwiek to jest ;)). Na multilinii sa srednio zorientowani
    co do tego produktu, a na pytanie o Agenta dowiedzialem sie ze nie ma
    czegos takiego, a potem ze jednak jest, ale nikt nie wiedzial na
    jakiej zasadzie dziala ... LOL. Jak na razie cienko ;(.

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    UIN: 15071179 | GG: 504206

  • 8. Data: 2002-10-25 06:33:16
    Temat: MULTIKICHA
    Od: s...@p...onet.pl

    To samo jest z innymi produktami - czeka się miesiącami.
    Nie wyrabiają się organizacyjnie - szczególnie przy rozpatrywaniu wniosków o
    produkty kredytowe