  • 1. Data: 2008-01-10 13:46:18
    Temat: Karta kredytowa a praca za granica
    Od: "RadekNet" <r...@r...com>

    Jaka polecacie karte kredytowa przy zalozeniu, ze sie pracuje za granica?
    Pomijajac mBank ;)

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 2. Data: 2008-01-10 13:50:24
    Temat: Re: Karta kredytowa a praca za granica
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 10 Sty, 14:46, "RadekNet" <r...@r...com> wrote:
    > Jaka polecacie karte kredytowa przy zalozeniu, ze sie pracuje za granica?
    > Pomijajac mBank ;)

    Zagraniczna......

  • 3. Data: 2008-01-10 14:01:17
    Od: "RadekNet" <r...@r...com>

    Uzytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisal w wiadomosci
    d.googlegroups.com...

    > Zagraniczna......

    A w polskim banku?

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 4. Data: 2008-01-10 14:10:20
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 10 Sty, 15:01, "RadekNet" <r...@r...com> wrote:
    > Uzytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisal w
    wiadomoscinews:62966cda-8988-4793-bd63-04a9609922aa@
    f47g2000hsd.googlegroups.com...

    > A w polskim banku?

    Sprawdz w Nordea, ale "tam niedobre karty sa".

  • 5. Data: 2008-01-10 14:53:06
    Od: "Pszczelarz Bartek" <b...@w...w.ulu.pl>

    "RadekNet" news:fm58fk$ai5$1@inews.gazeta.pl

    > A w polskim banku?

    A są jeszcze takie? ;)

  • 6. Data: 2008-01-10 15:11:08
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    RadekNet wrote:
    > Uzytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisal w wiadomosci
    d.googlegroups.com...

    > A w polskim banku?

    Po co się na siłę pchasz w g...

  • 7. Data: 2008-01-10 18:35:40
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    RadekNet napisał(a):
    > Uzytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisal w wiadomosci
    d.googlegroups.com...

    > A w polskim banku?

    A musi być kredytowa?
    Zdefiniuj swoje potrzeby :)

    PG

  • 8. Data: 2008-01-11 09:26:06
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    RadekNet pisze:

    > Jaka polecacie karte kredytowa przy zalozeniu, ze sie pracuje za granica?
    > Pomijajac mBank ;)

    bzwbk ma teraz promocje na karte mastercard i bezplatne konto w euro

  • 9. Data: 2008-01-11 11:29:01
    Od: "RadekNet" <r...@r...com>

    > A musi być kredytowa?
    > Zdefiniuj swoje potrzeby :)

    O! Czesc :)

    Wypukla, glownie do placenie za bilety lotnicze ;) , ale zeby i zadluzyc sie
    mozna bylo na te 50 pare dni. A mnie sie zdawalo, ze to proste pytanie ;)

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 10. Data: 2008-01-11 17:46:03
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "RadekNet" <r...@r...com> wrote in message
    [...]
    > Wypukla, glownie do placenie za bilety lotnicze ;) , ale zeby i zadluzyc
    > sie mozna bylo na te 50 pare dni. A mnie sie zdawalo, ze to proste pytanie
    > ;)

    Sprouj karte citi-lot. Ma dodatkowo platne ubezpieczenia, jesli duzo biletow
    kupujesz, to duzo latasz i mozesz miec sytuacje zagubionego bagazu albo
    oczekiwania na samolot. Jak wystapia odpowiednie warunki, to dostaniesz 200
    zlotych za kazda godzine itd.
    Ponadto zbiera sie mile w miles&more i po wydaniu 52 000 zl karta masz lot
    po europie w dwie strony za free, na dzien dobry 2000 pkt.