  • 11. Data: 2002-11-21 09:45:37
    Temat: Re: Re: Re: Karta kredytowa Multibanku czy Citi
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Nov 21, 2002 at 10:35:12AM +0100, Amehat wrote:

    >Czasami wystarcza parę groszy aby bank nazwać złodziejem ;)

    Chcesz porozmawiac o millenium? ;-)

    --

    --w

  • 12. Data: 2002-11-21 09:49:08
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Nov 21, 2002 at 10:36:33AM +0100, o...@o...pl wrote:

    >tak, ale nie każdy o tym wie (nie wziąłem karty w citi bo panienka oględnie
    >odpowiadała o opłatach).

    Wciaz masz wolny wybor - nie to co panienka powie, a co sam
    przeczytasz a potem podpiszesz. A nawet jesli, to zawsze mozesz z
    takiej karty zrezygnowac, to nei jest cyrograf na cale zycie.

    >do złego samopoczucia tak -

    Aha, czyli kilka tysiecy - zle samopoczucie, kilkadziesiat - jestes
    wk*ny, tak?

    > ale nadal uważam, że kilkanaście tysięcy w plecy na KK nie jest możliwe,
    >chyba, że jestem słaby w te klocki lub bawię się niewłaściwie kartą
    >obciązeniową.

    A moze - niewlasciwie sie bawisz karta?

    >stan przekroczysz jedynie gdy citi lub inny bank dowali Ci odsetki od ok.
    >parudziesięciu tysięcy zł limitu i wtedy będziesz czuł się marnie.
    >Dlaczego wg ciebie kk sa podpięte do innego rachunku?

    Dlaczego? Bo wtedy jak powstaly, nie mozna bylo jednego z drugim
    (czyli z rachunkiem) polaczyc. A ze stalo sie modne (po raz kolejny)
    uzywanie kk to inna bajka.

    KK moze byc karta niebezpieczna, i to nie tylko ze wzgledu na
    odsetki. Zycze Ci abys nie musial sie o tym przekonac.

    ps. Gratuluje znalezienia caps-lock.

    --

    --w

  • 13. Data: 2002-11-21 10:09:24
    Od: o...@o...pl

> [...]
    > uzywanie kk to inna bajka.
    >
    > KK moze byc karta niebezpieczna, i to nie tylko ze wzgledu na
    Widzę, że masz złe doświadczenia z kartami - chcesz się tym podzielić?
    Zycze Ci abys nie musial sie o tym przekonac.
    > dzięki

    > ps. Gratuluje znalezienia caps-lock.
    > robię postępy
    odz

  • 14. Data: 2002-11-21 10:23:27
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    > odz

    Popracuj jeszcze nad cięciem cytatów ;-)))

    K. Kowalski

  • 15. Data: 2002-11-21 12:58:08
    Temat: Re: Re: Re: Re: Karta kredytowa Multibanku czy Citi
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Nov 21, 2002 at 11:09:24AM +0100, o...@o...pl wrote:

    >Widzę, że masz złe doświadczenia z kartami - chcesz się tym podzielić?

    Och, wystarczy poczytac liste. Powiedzmy ze znam nie tylko od strony
    posiadacza karty ;-)

    --

    --w

  • 16. Data: 2002-11-21 20:33:30
    Temat: Re: Karta kredytowa Multibanku czy Citi
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    o...@o...pl wrote:

    > TO MU SIĘ CHWALI - ALE CZY JEST TO POTRZEBNE I TO ZA 6,50 PLN MIESIĘCZNIE
    > (KOSZT WG DZISIEJSZEJ RZEPY)?

    Wole płacic 6,50 miesięcznie niż mieć mozliwośc płacenia kilkunastu
    tysięcy.

    > NIE SIEJ PANIKI. KILKASET ZŁOTYCH PRZEKROCZONY LIMIT MOŻE SIĘ PRZYTRAFIĆ -
    > HIPERMARKETY Z TEGO CO WIEM AUTORYZUJĄ KAŻDĄ TRANSAKCJĘ POW JAKIEJŚ KWOTY >>>
    > ALE KILKADZIESIĄT TYSIĘCY NIE JEST MOŻLIWE.

    Wydaje Ci się. JEST możliwe. Jakbym nie widział na własne oczy wyciągu,
    to bym nie mówił.

    --
    ___________ (R)

  • 17. Data: 2002-11-21 20:35:06
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    o...@o...pl wrote:

    > stan przekroczysz jedynie gdy citi lub inny bank dowali Ci odsetki od ok.
    > parudziesięciu tysięcy zł limitu i wtedy będziesz czuł się marnie.
    > Dlaczego wg ciebie kk sa podpięte do innego rachunku?

    Nie każda transakcja KK jest autoryzowana. Da się natrzaskać dużo
    transakcji nieautoryzowanych zanim klient się zorientuje.

    --
    ___________ (R)

  • 18. Data: 2002-11-21 20:48:18
    Od: p...@p...onet.pl

    > Wydaje Ci się. JEST możliwe. Jakbym nie widział na własne oczy wyciągu,
    > to bym nie mówił.

    Czytałem kiedyś o przypadku dokonania przez złodzieja kartą Citi, mającą limit
    3000 zł., transakcji na 9000 zł. W tym samym artykule pisali, że rekord
    dziennej ilości transakcji skradzioną kartą wynosi 216. Koszmar. Pozdrawiam.
    Paweł

  • 19. Data: 2002-11-21 21:54:37
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    p...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > dziennej ilości transakcji skradzioną kartą wynosi 216. Koszmar. Pozdrawiam.

    Wystarczy ze skradzioną kartą przelecieć po kolejnych sklepach i
    dokonywać transakcji na tyle małych, żeby poszły bez autoryzacji.

    --