  • 1. Data: 2003-09-24 10:56:42
    Temat: Karta PKO BP w Kandzie
    Od: "robert" <r...@W...pl>

    Czy ktoś próbował w Kanadzie płacić lub korzystać z bakomatu kartą Visa
    Electron PKO BP (wydawaną do rachunku bieżącego)? Zdaje się, że nikt nie
    gwarantuje, że ta karta ma działać za granicą. W Słowacji, Chorwacji, na
    Węgrzech jakoś daje się nią płacić (przynajmniej w większości sklepów). Ale za
    oceanem może być już zupelnie inaczej...
    RP

  • 2. Data: 2003-09-24 11:07:11
    Temat: Re: Karta PKO BP w Kandzie
    Od: "" <a...@p...onet.pl>

    W Toronto, co prawda nie wiele sie rozgladalem, ale tyle co, to nie widzialem
    bankomatow z logo VE ;-), ale z Maestro i EM. Na sklepach podobnie ;-). Wiele
    jest tam bankomatow na tamtejsze karty tylko bankomatowe bankow tamtejszych.
    ;)

  • 3. Data: 2003-09-24 13:18:24
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

> [...]
    > Węgrzech jakoś daje się nią płacić (przynajmniej w większości
    sklepów). Ale za
    > oceanem może być już zupelnie inaczej...

    Ba, nawet w Gruzji wybrałem nią lary z bankomatu.