  • 11. Data: 2018-07-19 17:50:26
    Temat: Re: Kantor PKO BP
    Od: ń <ń@ń.ń>

    To nie jest takie proste, oni jakoś bardzo "lubią" przypominać w piątek wieczorem i
    dać 48 godzin na uzupełnienie, po czym nie jesteś w stanie drugi raz wskazać jako
    metodę tej samej karty.
    Poza tym jak kupuję w piątek wqwiony po robocie, to chciałbym żeby w nocy wysłali i
    może będzie na wtorek-środę ;-)
    A do soboty wqwienie przechodzi i nici z zakupów ;-))
    Do tego każdy amazon (com, de, co.uk, fr, it) ma swoje reguły.

    -----

  • 12. Data: 2018-07-19 18:11:13
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Przypomniało mi się - żaba od 8 sierpnia daje darmowe express elixir. Choć kto ich
    tam wie, jak długo to utrzymają.

  • 13. Data: 2018-07-19 19:06:45
    Od: ń <ń@ń.ń>

    A tak po Lucku to co to jest?

    -----

  • 14. Data: 2018-07-19 19:11:00
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    bzwbk, czyli już niedługo santander.

  • 15. Data: 2018-07-19 19:59:12
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 19.07.2018 o 10:48, ń pisze:
    > Czy "inne konto" może być walutowe w aliku (bo akurat nie chesz zasilać
    technicznego) i czy jest za to opłata od przelewu?

    No tylko walutowe ma sens.
    A czy w danym kantorze jest opłata za przelew do danego banku, to
    sprawdź sam. W dużej części nie ma.

    --
    Alf/red/

  • 16. Data: 2018-07-20 10:45:45
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-07-19 o 17:50, ń pisze:
    > To nie jest takie proste, oni jakoś bardzo "lubią" przypominać w piątek wieczorem

    To to moment, kurs weekendowy w revolucie zaczyna się jakoś od 3:00 w
    nocy w sobotę. A 'problem' masz mieć w weekendowych zakupach. To skąd
    przypomnienie w piątek wieczorem? Chcesz tydzień czekać na lepszy kurs o
    ,01 PLN?

    i dać 48 godzin na uzupełnienie, po czym nie jesteś w stanie drugi raz
    wskazać jako metodę tej samej karty.

    Wielokrotnie ponawiałem tą samą kartą i nie było problemów. A także z
    opóźnieniem płatności o trzy dni.

    > Poza tym jak kupuję w piątek wqwiony po robocie, to chciałbym żeby w nocy wysłali i
    może będzie na wtorek-środę ;-)

    Nooo, na kursie stracisz jakieś 2PLN na 100EUR. Zaiste, strata po ch...

    > A do soboty wqwienie przechodzi i nici z zakupów ;-))
    > Do tego każdy amazon (com, de, co.uk, fr, it) ma swoje reguły.

    Albo rybka albo ...

    --
    Pete

  • 17. Data: 2018-07-20 15:24:20
    Od: ń <ń@ń.ń>

    A mnie parę razy własnie w weekend "minął termnin" i zerowało koszyk (na co.uk).
    Uczucie jakby po godzinie zakupów w markecie nagle ktoś tuż przed kasą zapie....ł Ci
    kosz, a w aucie żona czeka ;-))
    Ale faktycznie w pierwszej chwili nie uwzględniłem gorszych kursów kantorowych alika
    w weekendy. Prywatne też tak mają?

    -----

  • 18. Data: 2018-07-20 15:38:17
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-07-20 o 15:24, ń pisze:
    > A mnie parę razy własnie w weekend "minął termnin" i zerowało koszyk (na co.uk).

    Bo trzeba było przejść do samego końca - czyli do potwierdzenia metody
    zapłaty i 'płatności' za zamówienie.
    Zamówienie przyjmą, kasy nie pobiorą ale przypomną po nieudanej próbie.

    A jeśłi ty tylko wkładałeś do koszyka i nic z tym nie robiłeś, to się
    nie dziwię, że zerowali koszyk.

    --
    Pete

  • 19. Data: 2018-07-20 16:09:41
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Nie miętol, wiem o czym piszę, brakowało na karcie (mogłem mieć strategię jak Twoja)
    i jakoś dziwnie zawsze o tym informowali w sobotę o świcie dając 48 godzin czy jakoś
    tak.
    OIDP tylko co.uk.
    Jak przejdziesz zapłatę to towary z koszyka znikają przecież automatycznie (chyba na
    każdym portalu).
    Dla odmiany na de płaciłem przelewem już po odebraniu towaru (teoretycznie poleceniem
    zapłaty podając nr mojego rach walutowego, ale nasz bank zagraniczne PZ odbijał).

    -----