  • 1. Data: 2003-01-08 11:42:24
    Temat: KK - najlepsza rzecz pod słońcem?
    Od: r...@p...onet.pl

    Witam,

    Nie wiem, czy to już było na tej grupie, ale rzecz mnie zafrapowała.
    Polecam uwadze wszystkich kalkulatory, porównujące koszt korzystania z KK vs.
    inne formy (linie kredytowe, karty debetowe i charge):

    http://www.mojavisa.pl/?page=kalkulatory00

    Wniosek jest jeden: KK = best buy!

    W sumie to sam się sobie dziwię, że się jeszcze czemuś takiemu dziwię, że ktoś
    zachwala swój wyrób.

    Skoro już klepię w kbd, to krótki komentarz do zupełnie innej kwestii:
    Montowałem do auta w listopadzie instalację na gaz, pomyślałem że częściowo
    skredytuję zakup z oferowanego przez punkt kredytu (nazw firm nie będę
    wymieniał, żeby nikomu nie psuć rynku, są to firmy znane wszystkim). Pani
    policzyła mi kredycik na 1000 PLN na rok i pół roku, wróciłem do domu,
    wrzuciłem to do Excela do kalkulatora kredytowego żeby zobaczyć, jakie bank
    musiałby mi zaoferować oprocentowanie, żeby raty wyszły identyczne.
    Spadłem z krzesła.
    Roczne oprocentowanie nominalne rzędu 50 - 80 %...
    Teraz już wiem, czemu tak łatwo dostać taki kredyt.

    Pozdrawiam wszystkich!
    Michał