  • 1. Data: 2005-01-06 20:11:37
    Temat: KIR i ELIXIR
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Czy moglibyście w prosty sposób wytłumaczyć działanie systemu ELIXIR? W
    archiwum, do którego byłbym zapewne odesłany znalazłem nieaktyalny link do
    serwisu ebanki oraz odnośniki do strony KIR, które są jakieś takie, że nic
    na nich nie znalazłem (choć nie wątpię, że te informacje są tam gdzieś).

  • 2. Data: 2005-01-07 04:40:42
    Temat: Re: KIR i ELIXIR
    Od: "Nowy ----> Marcin" <.@.>

    corner wrote:
> [...]
    > na nich nie znalazłem (choć nie wątpię, że te informacje są tam gdzieś).

    Cos slabo szukales. Mi to zajelo niecale 3 minuty
    http://www.kir.com.pl/produkty_i_uslugi/elixir.html

    Marcin

  • 3. Data: 2005-01-07 14:58:14
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik "Nowy ----> Marcin" <.@.> napisał w wiadomości

    > Cos slabo szukales. Mi to zajelo niecale 3 minuty
    > http://www.kir.com.pl/produkty_i_uslugi/elixir.html

    Nie wierzysz w moje siły. Mi zajęło to mniej niż trzy minuty, ale co pisze
    na tamtej stronie? Nic...