  • 1. Data: 2002-11-08 12:48:54
    Temat: KB24 - 2 pytanka
    Od: LechuP <L...@w...pl>

    po pierwsze q....wa, czemu laduje sie tak wolno ???
    jeszcze nie zdazy zaladowac kontekstu, a juz wylatuje na timeoucie, ktorego
    nie moge zmienic, bo wylatuje....

    po drugie - podpisalem wczoraj umowe, siadlem i zobaczylem nic....tzn brak
    rachunkow.
    W oddziale oczywiscie wielkie oczy robia.

    Ktos to przechodzil ? Komu i co zglosic ?

    thx za wszelki help.

  • 2. Data: 2002-11-08 13:04:22
    Temat: Re: KB24 - 2 pytanka
    Od: "Marek Barbaszynski" <m...@i...com.pl>

    LechuP wrote:
> [...]
    > brak rachunkow.
    > W oddziale oczywiscie wielkie oczy robia.
    >
    > Ktos to przechodzil ? Komu i co zglosic ?

    Przez brak rachunków przechodziłem, nawet niedawno, bo
    w czwartek 31. Pognałem do oddziału, pani po namyśle
    zadzwoniła dokądś, po czym stwierdziła, że jeszcze dane się
    nie zreplikowały i będą w następny dzień roboczy.
    Zobowiązali się zadzwonić, jak będzie gotowe i faktycznie
    zadzwonili. Tylko ten następny dzień roboczy wypadł
    jakieś 3 dni później :-(

    --
    Marek "Barbidu" Barbaszynski m...@i...com.pl
    ----- The signature has been optimized away.

  • 3. Data: 2002-11-08 14:06:55
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    LechuP pisze:
    >po pierwsze q....wa, czemu laduje sie tak wolno ???
    >jeszcze nie zdazy zaladowac kontekstu, a juz wylatuje na timeoucie, ktorego
    >nie moge zmienic, bo wylatuje....

    KB24 ma dzisiaj jakieś problemy i nie można praktycznie nic zrobić.

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 4. Data: 2002-11-08 14:11:34
    Od: g...@p...onet.pl

    tak to jest jak sie kupuje oprogramowanie z Softbanku. To chyba najgorsza duza
    firma inf. na rynku. A na bankowosci elektronicznej to sie nie zna w ogole.

  • 5. Data: 2002-11-08 14:13:42
    Temat: Re: Re: KB24 - 2 pytanka
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Nov 08, 2002 at 03:11:34PM +0100, g...@p...onet.pl wrote:

    >tak to jest jak sie kupuje oprogramowanie z Softbanku. To chyba najgorsza duza
    >firma inf. na rynku. A na bankowosci elektronicznej to sie nie zna w ogole.

    <niesmialo>A Prokom?</niesmialo>

    --

    --w

  • 6. Data: 2002-11-08 14:23:16
    Temat: Re: Re: Re: KB24 - 2 pytanka
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Nov 08, 2002 at 03:24:36PM +0100, Michal 'Amra' Macierzynski wrote:

    >Prokom Bankom nie robi - po to kupil softbank

    nienienie - stwierdzenie bylo - najgorsza firma inform. na rynku -
    gdzie tutaj o bankach?

    --

    --w

  • 7. Data: 2002-11-08 14:24:36
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

  • 8. Data: 2002-11-08 14:24:48
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > tak to jest jak sie kupuje oprogramowanie z Softbanku. To chyba najgorsza
    duza
    > firma inf. na rynku. A na bankowosci elektronicznej to sie nie zna w
    ogole.

    Ciii - bo Lukaszenko uslyszy!

  • 9. Data: 2002-11-08 14:37:30
    Od: g...@p...onet.pl

    Trafil swoj na swego w kontekscie mergu Prokomu z Softbankiem....

  • 10. Data: 2002-11-08 17:18:20
    Od: "MJK" <m...@x...onet.pl>

    > tak to jest jak sie kupuje oprogramowanie z Softbanku. To chyba najgorsza
    duza
    > firma inf. na rynku. A na bankowosci elektronicznej to sie nie zna w
    ogole.
    nie z softbanku tylko z computerlandu i infovide