  • 1. Data: 2004-01-22 14:49:56
    Temat: Visa Classic w Banku Śląskim
    Od: "Joanna Rumińska" <r...@i...com.pl>

    Cześć,

    Mam karte Visa Classic (charge) w Banku Sląskim, ktorej waznosc upływa z
    koncem kwietnia. W zwiazku z tym, ze wyjezdzam z poczatkiem kwietnia
    zagranice, chcialam przyspieszyc termin wydania nowej karty o miesiac. W BSK
    poinformowano mnie jednak, ze nie jest to mozliwe, bo karta jest generowana
    automatycznie, a tak w ogole to takie sa procedury i koniec kropka... Czy
    ktos moze wie, czy faktycznie takie procedury istnieją, a jesli tak, to czy
    jest sposob ich ominięcia? I jak wygląda to w innych bankach?

    Dzięki i pozdrawiam
    aska

  • 2. Data: 2004-01-22 16:45:12
    Temat: Re: Visa Classic w Banku Śląskim
    Od: "Dawid" <l...@p...pl>

    Proponuje zrobić tak, zadzwonic bezposrednio do oddziału który te karty
    drukuje (Katowice ul Owsiana). I tam pogadać z osoba odpowiedzialna zaa
    wydruk tych kart napewno znajda jakies rozwiazanie.
    Pozdrawiam
    Dawid

  • 3. Data: 2004-01-22 19:43:18
    Od: "Kronoss" <k...@o...pl>

    "Joanna Rumińska" <r...@i...com.pl> wrote in message
    I jak wygląda to w innych bankach?

    W BPHPBK AFAIR jest możliwość otrzymania wcześniej wznowienia, (bez zmiany
    m-ca w którym kończy się ważność, czyli jeśli masz kartę do marca 2004,
    przyjdziesz w styczniu i zechcesz nową to dostaniesz do marca 2005 lub 6 w
    zależności od karty) ale musisz się zgłosić przynajmniej 2 m-ce wcześniej
    chyba, czyli w przypadku powyższym najpóźniej w lutym...

  • 4. Data: 2004-01-23 08:46:57
    Od: "Joanna Ruminska" <r...@i...com.pl>

    Dzięki - jeden prosty telefon do centrali w Katowicach faktycznie
    wystarczył, by się dowiedzieć, że jak najbardziej możliwe jest wczesniejsze
    wzniowienie karty! Tylko dlaczego w oddziałach siedzą tacy ignoranci?

    Pozdrawiam
    aska

  • 5. Data: 2004-01-23 09:14:00
    Od: "Dawid" <l...@p...pl>

> [...]
    wczesniejsze
    > wzniowienie karty! Tylko dlaczego w oddziałach siedzą tacy ignoranci?

    A bo to jest właśnie ING BSK, ale wierz mi że informacje o takiej możliwości
    załatwienia tej sprawy mam tylko dlatego, że osobiscie znam tam kilka osób.
    A w oddziale tego nie załatwisz dlatego że oni są wygodni, faktycznie jest
    tak, że cała procedura generacji kart odbywa się automatycznie i nikomu nie
    chce się klikać żeby coś przyspieszyć. Na całe szczęście w tym banku pracuje
    kilku miłych ludzi którzy znają się na tym co robią i pomogą w trudnych
    chwilach.
    Pozdrawiam
    Dawid

  • 6. Data: 2004-01-23 12:33:10
    Od: "Grzegorz" <g...@o...pl>

    a ja już czekam 7 dni w oddziale krakowiskim ING na opinię bankową... i
    zastanawiam się czemu tak długo, gdzie zadzwonić by to przyspieszyć... na
    dodatek mam konto Prestiż a czuję się jakby mnie prawonicy banku traktowali
    jak zło konieczne!!!
    Greg

  • 7. Data: 2004-01-23 12:45:00
    Od: "Dawid" <l...@p...pl>

> [...]
    > zastanawiam się czemu tak długo, gdzie zadzwonić by to przyspieszyć... na
    > dodatek mam konto Prestiż a czuję się jakby mnie prawonicy banku

    Tego niestety nie wiem, bo to chyba załatwiane jest w oddziale a nie w
    centrali, ale wystarczy poprosic druk zamkniecia rachunk i wtedy wszyscy sa
    mili :)

  • 8. Data: 2004-01-23 12:55:05
    Od: "Grzegorz" <g...@o...pl>

> [...]
    >
    > Tego niestety nie wiem, bo to chyba załatwiane jest w oddziale a nie w
    > centrali, ale wystarczy poprosic druk zamkniecia rachunk i wtedy wszyscy

    Pani która mnie obsługiwła powiedziała mi lojalnie, że rzeczywiście pół roku
    temu taką opinię przygotowywali w 1-2 dni, a teraz trwa to tak długo... i że
    wogóle była duża rotacja wśród pracowników itp... aż jestem ciekaw co się w
    tym ING porobiło
    Greg.

  • 9. Data: 2004-01-23 13:11:00
    Od: "Dawid" <l...@p...pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    >jestem ciekaw co się w
    > tym ING porobiło

    Nic sie nie porobiło, oszczednosci i pozwalniali kupe ludzi jakoś tak w
    kwietniu czy w maju, a pozatym na początku mieli wymiane systemu (ICBS) i
    chyba do dzis nie moga się pozbierać. A tak przy okazji jak czegos nie
    zrobia to chyba duzo klientów odejdzie, zresztą już teraz chyba zamykaja
    wiecej kont niz otwierają
    Dawid