  • 1. Data: 2007-05-10 09:11:39
    Temat: K. hipot. - wypowiedz - okr probny
    Od: "VigoX" <v...@o...pl>

    Witam!

    Tak sie zlozylo ze do konca lipca jestem an wypowiedzeniu a od 1 sierpnia
    zaczynam nowa prace z okresem probnym 7 msc.

    Jest ciekawa oferta dzialki budowlanej.
    Szukam dosc liberalnego banku, ktory uzna moje dochody w okresie probnym.
    Kredyt bede brac z zona ktora ma umowe na czas nieokresl.
    Niestety pkobp mnie olal, w wbk "byc moze" ale bardziej chyba chca zlowic
    klienta.
    Moze ktos z wlasnego doswiadczenia cos podpowie?
    Dokad sie skierowac?

    Vx

  • 2. Data: 2007-05-10 09:13:15
    Temat: Re: K. hipot. - wypowiedz - okr probny
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]

    zaczynam nowa prace z okresem probnym 7 msc.

    > Moze ktos z wlasnego doswiadczenia cos podpowie?

    w Lukasie jest taka opcja, ze jak przyniesiesz papier z firmy, w ktorej
    jestes zatrudniony na okres probny, ze firma ta zatrudni cie na czas
    nieokreslony na takich a takich warunkach to bank to zaakceptuje...

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2007-05-10 10:08:12
    Od: "VigoX" <v...@o...pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w wiadomości

    | w Lukasie jest taka opcja, ze jak przyniesiesz papier z firmy, w ktorej
    | jestes zatrudniony na okres probny, ze firma ta zatrudni cie na czas
    | nieokreslony na takich a takich warunkach to bank to zaakceptuje...

    Dziekuje za odpowiedz.
    Watpie jednak zeby pracodawca na to poszedl.

    Mam jeszce inny pomysl sfinasowania i chyba sie ku niemu sklonie. A jak bede
    miec normalna umowe to wtedy wezme hipoteczny i juz.

    Vx

  • 4. Data: 2007-05-10 10:38:46
    Od: Karol S <k...@z...pl>

    VigoX napisał(a):

    > Szukam dosc liberalnego banku, ktory uzna moje dochody w okresie probnym.
    > Kredyt bede brac z zona ktora ma umowe na czas nieokresl.

    DomBank i jego kredyt "na gębę". Przeszukaj archiwum grupy pod tym kątem
    to znajdziesz najbardziej liberalne banki. Oczywiście oprocentowanie
    okrutne.

    Karol