  • 1. Data: 2002-11-14 21:46:07
    Temat: Jeszcze raz o Inteligo
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

    14.11.2002

    Zakrojona na szeroką skalę kampania reklamowa w prasie, Internecie i na
    billboardach oraz wzbogacenie oferty konta Inteligo o nowe produkty przy
    jednoczesnym utrzymaniu wygody i atrakcyjnych warunków korzystania z konta -
    to najważniejsze plany PKO Banku Polskiego oraz Inteligo Financial Services
    S.A. na najbliższy czas.

    Konto Inteligo od 1 listopada bieżącego roku jest prowadzone przez PKO Bank
    Polski SA - krajowego potentata bankowości detalicznej. Połączenie już
    procentuje. Klienci Inteligo otrzymali dostęp do największej w Polsce sieci
    placówek i bankomatów, z których mogą korzystać za darmo.

    Oferta konta Inteligo zostanie wzbogacona w przyszłym roku o nowe produkty.
    W pierwszym kwartale klientom Inteligo zostanie zaoferowana platforma do
    zarządzania finansami osobistymi, umożliwiającą zakup i sprzedaż jednostek
    uczestnictwa Towarzystw Funduszy Inwestycyjnych, która zostanie zaoferowana
    wspólnie z PKO Credit Suisse. Klienci Inteligo otrzymają również nowy kredyt
    gotówkowy, który zastąpi dotychczasowy kredyt oferowany z GE Capital Bank
    S.A.

    Jacek Obłękowski, Członek Zarządu PKO Banku Polskiego SA, nie ma
    wątpliwości, że z efektu synergii będzie czerpać także PKO BP SA: -
    Połączenie PKO BP, posiadającego wszechstronną ofertę oraz największą w
    kraju sieć placówek i bankomatów, z nowoczesnością i wygodą konta Inteligo
    daje nam możliwość stworzenia atrakcyjnej oferty bankowej, zarówno dla
    klientów indywidualnych jak i małych firm.

    Jednym z najistotniejszych działań Inteligo w bieżącym roku jest nowa
    kampania reklamowa pod hasłem "Wybierz wygodę", która rozpocznie się 15
    listopada 2002 i potrwa do końca roku. Kampania będzie podkreślać wygodę i
    oszczędność czasu, jaką niesie ze sobą korzystanie z konta Inteligo oraz
    bezpośrednie korzyści, jakie płyną dla klientów z przyłączenia przez PKO BP
    SA, lidera rynku tradycyjnej bankowości detalicznej, marki Inteligo - lidera
    bankowości elektronicznej. Reklama ukaże się w głównych dziennikach
    ogólnopolskich i tygodnikach, a także w portalach internetowych, popularnych
    serwisach finansowych oraz na billboardach w ośmiu największych miastach
    Polski.

    - Marka Inteligo zyskuje wsparcie banku, który cieszy się ogromnym zaufaniem
    klientów i jest synonimem bezpieczeństwa i stabilności. Ten krok zbliża
    ofertę konta Inteligo do ideału, bo pozwala nam połączyć najlepsze cechy
    bankowości klasycznej i bezpośredniej. Klienci to doceniają. Świadczą o tym
    wyniki badań i bezpośrednie reakcje Klientów - powiedział Tomasz
    Kaźmierowski, Członek Zarządu Inteligo Financial Services S.A.

    www.pkobp.pl

  • 2. Data: 2002-11-15 10:43:55
    Temat: Re: Jeszcze raz o Inteligo
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Jesienną porą czytam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik Michał pisze:

    > Jacek Obłękowski, Członek Zarządu PKO Banku Polskiego SA, nie ma
    > wątpliwości, że z efektu synergii będzie czerpać także PKO BP SA
    ^^^ - Jak ja kocham to słowo! :-/

    --
    mj