  • 1. Data: 2003-05-26 21:54:38
    Temat: Jaki najlepszy bank dla biednego studenta? ;)
    Od: "Michał" <m...@p...onet.pl>

    Witam,
    Moze to ni jest najlepsze miejsce do pytania sie o cos takiego, ale mam
    wielka prosbe.. Prosze pomoc w wyborze banku...
    Potrzebuje zalozyc konto, wplywy miesieczne - w zasadzie brak, albo
    nieregularnie, oplata za prowadzenie konta w zwiazku z tym najlepiej 0zl, za
    operacje bankowe, tez najlepiej 0zl, oprocentowanie - by jakies tam bylo
    ogolnie mowiac ;), dostep przez sms, internet - dobry pomysl, karty
    kredytowe (najlepiej i Visa Elektron (lub cos podobnego) i taka zwykla VISA
    (lub cos podobnego)... Hmm... To chyba tyle - znajdzie sie jakis bank z
    takmi wymaganiami??? ;)
    Myslalem o mBanku, Inteligo i Raiffeisen - ale akurat na bankach nie
    bardzo sie znam, wiec - czy moglby mi ktos doradzic?

    pzdr,
    michal