  • 1. Data: 2003-05-26 21:28:39
    Temat: Interes z Hesita ergo
    Od: t...@w...pl

    Czy to możliwe zrobić taki interes??? Dzisiaj dostałem wyciąg z Hesti ERGO ile
    zgromadziłem pieniędzy na swoją emeryturę. Dopiero dzisiaj się
    dowiedziałem bo właśnie minęło 2 lata i uzyskałem prawo do wglądu. Płaciłem im co
    miesiąc
    ponad 400zł. razy 24 miesiące to znaczy że wpłaciłem im około 10.000zł. A oni mi
    piszą że
    mam zgromadzone u nich na koncie 1500zł. (Jeden tysiąc pięćset złotych) Czyli
    straciłem
    85% wpłaconej sumy. Czeka mnie piękna emerytura. Starczy na benzyne do Sopotu, żebym
    mógł
    spojrzeć Na HESTIE ERGO i na tych co tak obiecywali. Dozobaczenia w wakacje prezesy.
    Już mnie raz tak wykołowano niejaki prezes bykowski z Poznania. Obicywali biały
    piękny
    domek z Drewbudu. Wpłaciłem ileś tam pieniędzy i ani pieniędzy, ani domku, ani
    komina, ani
    Drewbudu. Myślałem że już mnie nauczono, niestety znów dałem się nabrać.
    Przyszły emeryt.

  • 2. Data: 2003-05-26 21:34:33
    Temat: Re: Interes z Hesita ergo
    Od: n...@p...onet.pl

> [...]
    mi piszą że
    > mam zgromadzone u nich na koncie 1500zł. (Jeden tysiąc pięćset złotych) Czyli

    Ale pewnie za to dobrze Cię chronili i na niezłą sumkę,
    gdybyś dajmy na to nieskutecznie nauczył się pływać ;)
    I to ich właśnie tak wykosztowało.

    ps. a kto Ci powiedział, że polisa na życie zapewnia dobrą emeryturę?

  • 3. Data: 2003-05-26 21:41:51
    Od: "MrMrooz" <m...@U...hoga.pl>

    Użytkownik <t...@w...pl> napisał w wiadomości news:3ED28707.8303E004@wp.pl...
    > Czy to możliwe zrobić taki interes??? Dzisiaj dostałem wyciąg z Hesti
    ERGO ile
    > zgromadziłem pieniędzy na swoją emeryturę. Dopiero dzisiaj się

    A nie pomyliles przypadkiem firmy ubezpieczeniowej z funduszem
    inwestycyjnym? ;-)

    Michal M

  • 4. Data: 2003-05-27 06:58:17
    Od: "Darek" <g...@p...fm>

    To bardzo kiepska firemke wybrales. Poza tym przez pierwsze 2 lata firma
    ubezp. liczy sobie najwieksze koszty manipulacyjne. Pozniej bedzie ciut
    lepiej. Jesli bylo to ubezpieczenie z funduszem inw. to moze zly fundusz
    wybrales?
    Ja wlasnie wczoraj dostalem z ING NN wyciag i u mnie sytuacja przedstawia
    sie o wiele lepiej. 4 lata po srednio 170 zl skladki miesiecznej(w tym 2
    umowy dodatkowe) daje ok. 8160 wplat. A na koncie mam troszke ponad 7000
    wiec moim zdaniem niezly wynik (jak na ubezpieczenie z funduszem inw.)
    szczegolnie ze przez ostatni rok sporo przybylo.
    Ja wybralem sobie maksymalne inwestowanie a ty moze wybrales maksymalna
    ochrone?