  • 1. Data: 2012-01-02 23:12:34
    Temat: Podwójna blokada środków w Meritum
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    Tak sobie ponarzekam :-/
    Tankowałem na Neste no i dziś zdjęło mi rzeczywistą kwotę paliwa,
    nie usuwając blokady na zadeklarowaną kwotę. Nie chce mi się pisać
    reklamacji. Poczekam te parę dni.

    Jak ja kocham ten bank :-(
    Nie dość, że z powodu dzisiejszej awarii w banku mam przez jeden
    dzień niedostępne pieniądze, to jeszcze okazuje się, że jest jedna
    blokada gratis.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 2. Data: 2012-01-04 06:58:46
    Temat: Re: Podwójna blokada środków w Meritum
    Od: nowaku <j...@g...com>

    On 3 Sty, 00:12, "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>
    wrote:
    > Elo
    >
    > Tak sobie ponarzekam :-/
    > Tankowa em na Neste no i dzi zdj o mi rzeczywist kwot paliwa,
    > nie usuwaj c blokady na zadeklarowan kwot . Nie chce mi si pisa
    > reklamacji. Poczekam te par dni.
    >
    > Jak ja kocham ten bank :-(
    > Nie do , e z powodu dzisiejszej awarii w banku mam przez jeden
    > dzie niedost pne pieni dze, to jeszcze okazuje si , e jest jedna
    > blokada gratis.
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    >    Zbyszek
    > PGP key: 0x5351FDE3

> [...]

    U mnie jakaś blokada w Meritum na 19 zł wisi od maja 2011. Zgłaszałem
    reklamację telefonicznie ostatnio w grudniu, ale do tej pory nie
    zdjęli :)