  • 11. Data: 2004-05-06 21:35:54
    Temat: Re: Jaka przyszłość dla dziecka ?
    Od: f...@a...pl

    W okresie o jakim piszesz zdecydowanie doradzam inwestycje agresywne.
    Jezeli nie masz doswiadczenia, wiedzy i czasu odradzam GPW (gielde); mysle, ze
    dobrym, wlasciwie najlepszym wyjsciem beda fundusze inwestycyjne.
    Istotnym elementem jest jednak umiejetne zarzadzanie kapitalem.
    Warto fachowo dokonywac tzw. konwersji, czyli zbywania i zakupu. Musisz jednak
    wiedziec, ze operacje te obciazone sa podatkiem "Belki" oraz kazdorazowa
    prowizja od zakupu j.u. (jednostek uczestnictwa).
    Nie po to nas jednak matki rodzily, zeby nas inni skubali.
    Jest instrument finansowy - "fundusz funduszy".
    Tam lokuje czesc swoich oszczednosci i wynik za zeszly rok calkiem mnie
    satysfakcjonuje - marzec 2003 do marca 2004 mam dopisany zysk ok. 49% brutto.
    Netto bedzie ok. 3% mniej - to koszty prowadzenia rachunku.
    No i odraczam caly czas podatek od zyskow kapitalowych.
    Bedziesz mial pytania - napisz, podam wiecej szczegolow.
    Pozdro dla rodzinki.

  • 12. Data: 2004-05-07 08:24:33
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    "HRad" <h...@g...pl> skribis:

    >Cała składka jest inwestowana w 10 wyselekcjonowanych funduszy (w tym
    >jest tzw. gwarantowany). Możliwość zmiany alokacji i transfery środków
    >między funduszami.

    lepsze warunki sa w mbanku - i to bez dodatkowych kosztow :)

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    Do zobaczenia na forum o oszustwach:
    >>> http://www.oszustwa.com/forum/ <<<

  • 13. Data: 2004-05-09 10:17:42
    Od: "H Rad" <h...@g...pl>

    l.e:h <l...@...pl> napisał(a):

    > "HRad" <h...@g...pl> skribis:

    > lepsze warunki sa w mbanku - i to bez dodatkowych kosztow :)
    >

    > Pozdrawiam, Leh.
    =================
    .. a co z podatkiem Belki przy transferach do innych funduszy?

    Nie wspomnę oczywiście o korzyściach produktu mającego cechy polisy
    ubezpieczeniowej.

    Poza tym wszystkie koszty są zdefiniowane i policzalne ...

  • 14. Data: 2004-10-02 08:26:21
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    "H Rad" <h...@g...pl> skribis:

    >.. a co z podatkiem Belki przy transferach do innych funduszy?

    Jest i tu i tu.

    >Nie wspomnę oczywiście o korzyściach produktu mającego cechy polisy
    >ubezpieczeniowej.

    Nie wspominaj, ba sa prawie zadne.

    >Poza tym wszystkie koszty są zdefiniowane i policzalne ...

    W mbanku tez.

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    Zostales oszukany? Nie chesz dac sie oszukac?
    >>> http://www.oszustwa.com/forum/ <<<