  • 1. Data: 2004-04-29 11:06:22
    Temat: BPH - wyniki jak na zawolanie :)
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Najwyższy skonsolidowany kwartalny zysk brutto i netto w historii
    połączonego Banku!
    W I kwartale 2004r., w porównaniu do I kwartału roku ubiegłego, Bank BPH
    osiągnął:

    . wyższy wynik na działalności bankowej
    . poprawę efektywności działania - wzrost wskaźnika ROE
    . wyższy wynik z tytułu opłat i prowizji
    . niższe koszty działania wraz z amortyzacją
    . niższe tempo tworzenia rezerw
    . wzrost wolumenu kredytów i poprawa struktury jakościowej kredytów
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,5063

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations: http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-04-29 11:26:35
    Temat: Re: BPH - wyniki jak na zawolanie :)
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

> [...]
    > . niższe tempo tworzenia rezerw
    > . wzrost wolumenu kredytów i poprawa struktury jakościowej kredytów

    Najgorsze i najbardziej niedorobione powiadomienia w historii
    bankowosci. Nieustajacy brak sensownej informacji o blokadach. Nie ma
    sie z czego cieszyc. :-P

    Bartol

  • 3. Data: 2004-04-29 12:11:26
    Od: "Szymon Nitka" <s...@u...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > Najwyższy skonsolidowany kwartalny zysk brutto i netto w historii
    > połączonego Banku! [...]

    Pewnie poprosili o podsumowanie roku jakiegoś
    biegłego sądowego.

    Szy.

  • 4. Data: 2004-04-29 21:50:21
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Bartol Partol napisał:
    > Najgorsze i najbardziej niedorobione powiadomienia w historii
    > bankowosci. Nieustajacy brak sensownej informacji o blokadach. Nie ma
    > sie z czego cieszyc. :-P

    BePeHahahahaha ;-)

  • 5. Data: 2004-04-30 06:02:22
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-04-29 13:26, Użytkownik Bartol Partol napisał:
    > Najgorsze i najbardziej niedorobione powiadomienia w historii
    > bankowosci.

    Zamiast tyle marudzić - użyj opcji "zgłaszanie problemów" i napisz co
    Ci nie pasuje;>

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 6. Data: 2004-04-30 06:34:00
    Od: "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" napisał:

    > Zamiast tyle marudzić - użyj opcji "zgłaszanie problemów" i napisz co
    > Ci nie pasuje;>

    Jeszcze mi ani razu nie odpowiedzieli. Opcja może i działa, bo można opisać
    problem, ale odpowiedzi i pozytywnej reakcji nie należy oczekiwać. BPH w tym
    temacie daje d*** na całej linii.

    Pozdrawiam.
    Adam Gentler

  • 7. Data: 2004-04-30 09:15:22
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Adam Gentler napisał:

    > Jeszcze mi ani razu nie odpowiedzieli. Opcja może i działa, bo można opisać
    > problem, ale odpowiedzi i pozytywnej reakcji nie należy oczekiwać. BPH w tym
    > temacie daje d*** na całej linii.

    No wlasnie. Odpowiadaja tylko na proste pytania typu gdzie sa blokady.
    ;-) Na bardziej zaawansowane juz nie. Moze maja ISO i nietypowe pytania
    nie mieszcza sie w procedurach? ;-)

    Bartol