  • 21. Data: 2010-12-22 15:00:40
    Temat: Re: Jak zmarnować życie pracując na innych?
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    news:iet3hl$gcu$1@news.onet.pl...
> [...]

    Też wynajmuje mieszkanie i nie ponosze kosztów remontu. Lokatorzy remontuja
    sami. W końcu tam mieszkają.
    A zreszta odmalowanie mieszkania to niewielki koszt.

  • 22. Data: 2010-12-22 15:03:31
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-12-22, Kris <k...@w...pl> wrote:

    [...]

    > Też wynajmuje mieszkanie i nie ponosze kosztów remontu. Lokatorzy remontuja
    > sami. W końcu tam mieszkają.
    > A zreszta odmalowanie mieszkania to niewielki koszt.

    Pewne rodzaje remontów obciążają właściciela. Np. wymiana okien.
    Tylko te nie kosztujące dużo są w gestii lokatorów. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 23. Data: 2010-12-22 15:40:41
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 22 Gru, 16:03, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:

    > Pewne rodzaje remont w obci aj w a ciciela. Np. wymiana okien.
    > Tylko te nie kosztuj ce du o s w gestii lokator w. :)

    A gdzie można za 420 tysięcy kupić dwa mieszkania w których może
    zamieszkać 8 osób?

  • 24. Data: 2010-12-22 16:14:15
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/22/2010 8:11 AM, 4CX250 wrote:
    > Użytkownik "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> napisał w wiadomości

    > To fakt ale z tymi dziećmi to trochę bez sensu gdyż dzieci już jakies
    > masz, może 2, 5 albo 10 letnie i będą jeszcze czekały 30 lat na
    > przekazanie im mieszkania?

    spoko, tatus zejdzie w odpowiednim czasie, chałupę się sprzeda, a to co
    zostanie wystarczy na pół chałupy dla kazdego.
    Resztę się weźmie na kredyt, ktory będzie się z płacał z wynajmu mieszkań.

  • 25. Data: 2010-12-22 16:17:00
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/22/2010 8:58 AM, Bartek wrote:
    > Z reguły miesiąc. A jeśli ktoś się nie chce wynieść to się podnosi cenę i
    > już go nie ma:)

    z reguły to 3 lata. A i podnieść nie za bardzo możesz.

  • 26. Data: 2010-12-22 16:22:29
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > spoko, tatus zejdzie w odpowiednim czasie, chałupę się sprzeda, a to co
    > zostanie wystarczy na pół chałupy dla kazdego.
    > Resztę się weźmie na kredyt, ktory będzie się z płacał z wynajmu mieszkań.

    W podobnym tonie mówił mój sąsiad, gdy w żartach mówiłem mu, że chcę
    wybudować dom, spłodzić syna i posadzić drzewo.
    Widział, że charuję na budowie (chciałem wybudować tanio i zmieścić się w
    kredycie), więc kiedyś mi rzekł:
    "Drzewo po dach, gospodarz w piach" :)

    --
    Bartek

  • 27. Data: 2010-12-22 16:34:41
    Od: przemon <p...@g...com>

    W dniu 2010-12-22 15:06, Bartek pisze:

    ---cut---
    > Zysk netto z wynajmu 2 mieszkań, które posiadam: 2400zł.
    ---cut---

    Najpierw trzeba mieć te dwa mieszkania.

    --
    przemon

  • 28. Data: 2010-12-22 16:37:31
    Od: ksdrs <k...@o...pl>

    W dniu 2010-12-22 14:55, Jan Werbinski pisze:
    > Najpierw trzeba wziąć kredyt na dom na 30 lat. W ten sposób razem z
    > odsetkami płacimy podwójnie kupując jeden dom, za cenę dwóch.
    > Następnie na stare lata za marną rentę której suma wyniesie statystycznie
    > 1/3 wartości nieruchomości oddajemy dom na odwróconą hipotekę.
    >
    > Załóżmy że dom jest wart 300 tys. Trzeba zapłacić z odsetkami 600 tys i w
    > rencie otrzymamy 100 tys. Razem idzie pół miliona złotych dla banków i
    > cwaniaków.
    > Licząc że średni czas pracy człowieka to 40 lat, oznacza to stratę 1000 zł
    > miesięcznie.

    Do dupy takie liczenie.
    Samotny, schorowany czlowiek w wieku podeszlym (bez dzieci). Renta 1200,
    renta za mieszkanie 1200, wynajem mieszkania 1000.
    Miesieczny dochod w wysokosci 3400 spokojnie wystarczy na opieke w
    dobrym domu spokojnej starosci.

    * kwoty wyssane

  • 29. Data: 2010-12-22 17:00:17
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 22 Dec 2010 17:34:41 +0100, przemon napisał(a):

    > ---cut---
    > ---cut---
    >
    > Najpierw trzeba mieć te dwa mieszkania.

    Czepiasz się szczegółów ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 30. Data: 2010-12-22 17:08:24

    Jan Werbinski <jaœ@tralala.bez.maj.la> napisał(a):
    > Następnie na stare lata za marną rentę której suma wyniesie statystycznie
    > 1/3 wartości nieruchomości oddajemy dom na odwróconą hipotekę.

    A wystarczy żyć dobrze z rodziną i na starość podarować komuś nieruchomość w
    zamian za umowę dożywocia.