  • 1. Data: 2010-12-21 20:40:50
    Temat: Pozew zbiorowy przeciwko BRE (mBank i Multi) zlozony
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    Witam

    Chyba jeszcze nie bylo a jest to pradopodobnie pierwszy pozew zbiorowy
    przeciwko bankowi w Polsce, do tego jednego z popualrniejszych na grupie
    (kiedys bardziej, ostatnio jakby mniej)
    Pozew zbiorowy (776 klientow) przeciwko BRE (mBank i Multi) wreszcie
    zlozony. Dla przypomnienia chodzi o niejednoznaczny sposob naliczenia
    odsetek przy kredytach hipotecznych.

    http://www.rp.pl/artykul/7,581738_Nabici-we-franki-z
    lozyli-pozew-przeciwko-BRE.html

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2010-12-21 22:46:06
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Marcin <n...@n...ru> wrote:

    > http://www.rp.pl/artykul/7,581738_Nabici-we-franki-z
    lozyli-pozew-przeciwko-BRE.html

    "Z kolei zaangażowanie rzecznika konsumentów zwolniło ich z konieczności
    uiszczenia wpisu sądowego. Musieli jednak wyłożyć na wynagrodzenie za
    prowadzenie sprawy po 1000 zł (plus VAT) i 45 zł na opłaty."

    PO 1000 od osoby, czyli 776000zl+vat?

    a.

  • 3. Data: 2010-12-21 22:50:26
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    Dlatego ma w razie czego powstać grupa NabiciWKancelarię :)

  • 4. Data: 2010-12-22 06:43:59
    Od: Maruda <n...@c...pl>

    W dniu 2010-12-21 23:50, Tomek z Wawy pisze:
    > Dlatego ma w razie czego powstać grupa NabiciWKancelarię :)

    I o to chodziło! Teraz wiecie już komu służą pozwy zbiorowe :)

    "Syna prawnika zamienię na córkę. Może być kurwa."

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 5. Data: 2010-12-22 07:36:31
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > uiszczenia wpisu sądowego. Musieli jednak wyłożyć na wynagrodzenie za
    > prowadzenie sprawy po 1000 zł (plus VAT) i 45 zł na opłaty."

    Bez jaj, aż taka suma? Przecież to miał być pozew tylko o stwierdzenie
    odpowiedzialności odszkodowawczej banku. Jeśli rzeczywiście znalazło się 776
    Wpłacających jakiejś kancelarii takie kwoty, to w sumie jakoś mi ich od razu
    mniej szkoda, bo chyba coś z nimi nie do końca tak. Ale to chyba jest jednak
    pomyłka dziennikarza. :)

  • 6. Data: 2010-12-22 07:56:16
    Od: Jacek Politowski <s...@n...istnieje>

    In article <ies6nc$f9m$2@news.onet.pl>
    Maruda <n...@c...pl> wrote:

    > "Syna prawnika zamienię na córkę. Może być kurwa."

    A czym Ci się naraził syn prawnika? ;->

    --
    Jacek Politowski

  • 7. Data: 2010-12-22 09:00:16
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 22 Dec 2010 08:36:31 +0100, MarekZ napisał(a):

> [...]
    > jest jednak pomyłka dziennikarza. :)

    "Musieli jednak wyłożyć na wynagrodzenie za prowadzenie sprawy po 1000 zł

    Ja to rozumiem, że "musieli" czyli że wszyscy razem musieli wyłożyć te
    1,22k + 45 pln a nie każdy z osobna.

    --
    xbartx

  • 8. Data: 2010-12-22 09:24:47
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    Każdy z osobna, a to nie wszystkie wydatki. Poczytać można całą umowę
    na grupanabank.pl.

    Deal roku.

  • 9. Data: 2010-12-22 09:29:32
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Tomek z Wawy" <t...@t...pl> napisał w wiadomości grup
    1g2000vbf.googlegroups.com...

    > Deal roku.

    Ano:
    http://www.eversheds.pl/u_files/Nowe%20warunki%20wyn
    agrodzenia%20kancelarii.pdf

    :-)

  • 10. Data: 2010-12-22 09:40:10
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 22 Dec 2010 09:00:16 +0000 (UTC), xbartx wrote:
    > "Musieli jednak wyłożyć na wynagrodzenie za prowadzenie sprawy po 1000 zł
    > (plus VAT) i 45 zł na opłaty."
    >
    > Ja to rozumiem, że "musieli" czyli że wszyscy razem musieli wyłożyć te
    > 1,22k + 45 pln a nie każdy z osobna.

    *po* 1000zł.

    --
    Michał