  • 11. Data: 2007-09-07 10:55:40
    Temat: Re: Jak zaplacic za mieszkanie w Wiedniu w EUR
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Spójrz szerzej.
    Wiedeń to często
    kamienica z oficyną w podwórku o wąskich schodkach bez windy
    jakikolwiek brak mozliwości garazowania czy postoju na zatłoczonej wąskiej uliczce
    Oczywiście są domy i dzielnice lepsze i gorsze, w tych lepszych ceny bardzo mocno
    odchylają się w górę od średniej.
    Ale rzeczywiscie, gdybym miał pracę w Wiedniu to biorąc pod uwagę obecne zrównanie
    cen mieszkań z naszą stolicą
    przeprowadziłbym się tam.
    JaC

    -----

    > 6-7 tys. zł/m2, kontra 7-8 tys. zł/m2 Wiedeń to niewiele więcej moim zdaniem,
    patrząc na klasę Wiednia.

  • 12. Data: 2007-09-07 11:20:36
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    No nie żartuj sobie...
    JaC

    -----

    > nie uwazam, zeby Katowice byly miastem gorszym do mieszkania niz Warszawa (pod
    wzgledem czystosci)

  • 13. Data: 2007-09-08 20:06:54
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    Mithos <f...@a...pl> wrote:
    > Warszawa (pod wzgledem czystosci itp., bo pod wzgledem mozliwosci to
    > zdecydowanie Warszawa jest Nr 1 i np. dla mnie to jest jedyne miasto
    > gdzie sa najwieksze mozliwosci).

    Możliwości czego? Chyba nawdychania się spalin, nasłuchania hałasu i
    dostania po mordzie. Natomiast największe możliwości ciszy, spokoju i
    sielanki to są chyba w Bieszczadach.

    --
    Miernik
    http://miernik.name/

  • 14. Data: 2007-09-08 20:11:14
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Miernik pisze:

    > Możliwości czego? Chyba nawdychania się spalin, nasłuchania hałasu i
    > dostania po mordzie. Natomiast największe możliwości ciszy, spokoju i
    > sielanki to są chyba w Bieszczadach.

    No, nie wiem. Kiedyś w Ustrzykach krowa mi wlazła do namiotu, co muszę
    przyznać nigdy mi się w Warszawie nie zdarzyło.

    MSPANC

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****