  • 1. Data: 2009-04-29 02:42:55
    Temat: Jak zabic staruszke i ciagnac z tego profity przez 2 lata
    Od: fatso <f...@n...com>

    http://swiniopas.is-the-boss.com/Trial.pdf

    Powyzej w jezyku angielskim dla gramotnych podrecznik dla mordercow,
    oparty na jednym autentycznym
    przykladzie- moim wlasnym. Ile na tym zarobilem? Ok. 25 tys zl z plusem,
    wyplacane mi przez urzednikow
    krolewskich przez 20 miesiecy- troche ponad pol miliona zl. Problem w
    tym, ze 6 tyg. temu trybunal krolewski
    mnie upierdolil, znajdujac argumenty by mi juz wiecej nie placic. Bylem
    bezczelny- na propozycje przeszkolenia
    w sztuce mordowania ja odpowiedzialem , ze w wieku lat 62 malpa co robi
    sztuki na sznurku, ja nie bede.
    Szukam w zw. z tym rezysera, ktory by mi
    teraz zaplacil za moja Life Story, dal zyc dalej na srebrach i w
    luksusach. Inaczej bryndza i pod most bo zyc
    z tych marnych 8 tys zl miesiecznie jakie teraz biore za mala prywatna
    mordownie, tak sie tutaj nie da.

    Moja Mondrusia, gdy wychodzila za mnie, stwierdzila kiedys ze
    zdziwieniem, ze ja , w przeciwienstwie do Swinskich Ryjow,
    nigdy nie klamie. Moze udziwniam swoje zyciowe przypadki i przedstawiam
    je w krzywym zwierciadle. Ale nie lze bo po
    prostu nie umiem. Coz ja temu winien-odpowiedzialem tej dobrej kobiecie-
    ze zycie mnie tak dziwnie doswiadczalo?
    Ze ja naprawde naszczalem na swiat caly ze szczytu najwyzszego naowczas
    budynku w 1977- czyli cudu swiata pod
    nazwa WTC w NYC? Ze ja wyszczalem sie na Dolara w kilka mies. pozniej na
    Wall Street, na dywan wykanczanego wlasnie
    w srodku budynku Lloydsa?

    Tak wiec teraz to co pisze wyzej, jest prawda. To znaczy ja tej
    86-letniej babci nie zamordowalem ale pewna kuchta angielska,
    jej synowa i podawaczka nocnikow w szpitalu z zawodu, o to mnie
    oskarzyla. Babcia sobie umarla naturalnie, peklo jej serduszko
    po cichym zawale i rzecz owa byla wiadoma wlasciwym czynnikom juz w 25
    godzin po jej smierci. Ale tu juz wmieszalo sie
    angielskie prawo, wyzsze czynniki. I one, jak sie okazalo potrafia
    zrobic z siebie durnia. Ale nie ze mnie- ja sam, bedac intensywnie
    gownem obrzucany okazalem sie na tyle sliski, ze to gowno nie chcialo
    sie do mnie przylepic. Wzialem sobie za wzor filozofie
    Mahatmy Gandhiego- przeczekac, robic swoje, stawiac bierny opor- a w
    miedzyczasie kosic szmal na durniach i inwestowac
    w srebra angielskie.
    No, teraz juz wiecie skad u mnie sie znalazlo to Muzeum Sreber
    Uzytkowych angielskich.
    A sprawe ujawniam bo nie chca moi angielscy przyjaciele wiecej juz mi
    placic za to, ze nic nie robie.
    Kryzys, rozumicie. Grypa u swin. W kasie bryndza.

    fatso

  • 2. Data: 2009-04-29 03:42:17
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    napisz ksiazke. masz niezłe pioro.
    Albo otworz piekarnie prawdziwego chleba w tym kraju tostow.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 3. Data: 2009-04-29 04:29:41
    Od: fatso <f...@n...com>

    Zbyszek wrote:
    > napisz ksiazke. masz niezłe pioro.
    > Albo otworz piekarnie prawdziwego chleba w tym kraju tostow.

    sam robie chleb. Mam maszyne f-my Panasonic ale ze znam tylko
    jedna recepture to tak jak Porschem rozwozic nawoz na pola.
    Ale chleb dobry mi wychodzi. Dodaje ziarenek lnu z Polski

  • 4. Data: 2009-04-29 10:35:27
    Od: "kigam" <p...@g...com>

    Użytkownik "fatso" <f...@n...com> napisał w wiadomości

    > sam robie chleb. Mam maszyne f-my Panasonic ale ze znam tylko
    > jedna recepture to tak jak Porschem rozwozic nawoz na pola.
    > Ale chleb dobry mi wychodzi. Dodaje ziarenek lnu z Polski

    Fatso a może wiesz jak zrobić masło z produktów dostępnych w markecie, bo
    bym sobie zjadł chlebka z dobrym masłem a tu bryndza.

  • 5. Data: 2009-04-29 10:48:31
    Temat: Re: Jak zabic staruszke i ciagnac z tego profity przez 2 lata [OT]
    Od: iktorn <n...@e...com>

    kigam pisze:

    > Fatso a może wiesz jak zrobić masło z produktów dostępnych w markecie, bo
    > bym sobie zjadł chlebka z dobrym masłem a tu bryndza.

    oksymoron ci wyszedł - dobre masło z produktów dostępnych w markecie ;)

  • 6. Data: 2009-04-29 10:50:01
    Od: "Emka" <e...@o...eu>

    Użytkownik "kigam" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Fatso a może wiesz jak zrobić masło z produktów dostępnych w markecie, bo
    > bym sobie zjadł chlebka z dobrym masłem a tu bryndza.

    Kup śmietanę-kremówkę, co najmniej 30% i ubijaj ją w mikserze. Początkowo
    wyjdzie Ci bita śmietana (taka jak do do deserów, tylko niesłodka), ale jak
    przerwiesz ubijanie i zaczniesz ponownie, to na 99% wyjdzie masło :)

    Pozdrawiam
    Emka

  • 7. Data: 2009-04-29 11:06:03
    Od: "kigam" <p...@g...com>

    Użytkownik "Emka" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

> [...]
    jak
    > przerwiesz ubijanie i zaczniesz ponownie, to na 99% wyjdzie masło :)

    A po jakim czasie zacząć ubijać ponownie.

  • 8. Data: 2009-04-29 11:14:26
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 29 Apr 2009 12:50:01 +0200, Emka napisał(a):

> [...]
    > Początkowo wyjdzie Ci bita śmietana (taka jak do do deserów, tylko
    > niesłodka), ale jak przerwiesz ubijanie i zaczniesz ponownie, to na 99%

    No niby wszystko się zgadza tylko skąd on tam weźmie śmietanę?!? ;)

    --
    xbartx

  • 9. Data: 2009-04-29 11:17:34
    Od: "Emka" <e...@o...eu>

    > A po jakim czasie zacząć ubijać ponownie.

    Właściwie od razu, to nie ma chyba znaczenia. Możesz poekperymentować.
    Mi masło wyszło przez przypadek :) Chciałam ubić śmietanę, zaczęłam ubijać,
    po jakimś czasie wyłączyłam mikser, uznałam, że śmietana jest chyba za lekko
    ubita, więc zaczęłam ubijać ponownie i wtedy niemal momentalnie zmieniła się
    w masło. Całkiem przyzwoite (jak na domowe warunki), ale ... słodkie, bo
    oczywiście wcześniej dodałam cukier.

    Pozdrawiam
    Emka

  • 10. Data: 2009-04-29 11:26:02
    Od: "Emka" <e...@o...eu>

    > No niby wszystko się zgadza tylko skąd on tam weźmie śmietanę?!? ;)

    To tam nawet śmietany nie mają? ;-)

    Pozdrawiam
    Emka