    From: fatso <f...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Jak zabic staruszke i ciagnac z tego profity przez 2 lata
    Date: Wed, 29 Apr 2009 03:42:55 +0100

    http://swiniopas.is-the-boss.com/Trial.pdf

    Powyzej w jezyku angielskim dla gramotnych podrecznik dla mordercow,
    oparty na jednym autentycznym
    przykladzie- moim wlasnym. Ile na tym zarobilem? Ok. 25 tys zl z plusem,
    wyplacane mi przez urzednikow
    krolewskich przez 20 miesiecy- troche ponad pol miliona zl. Problem w
    tym, ze 6 tyg. temu trybunal krolewski
    mnie upierdolil, znajdujac argumenty by mi juz wiecej nie placic. Bylem
    bezczelny- na propozycje przeszkolenia
    w sztuce mordowania ja odpowiedzialem , ze w wieku lat 62 malpa co robi
    sztuki na sznurku, ja nie bede.
    Szukam w zw. z tym rezysera, ktory by mi
    teraz zaplacil za moja Life Story, dal zyc dalej na srebrach i w
    luksusach. Inaczej bryndza i pod most bo zyc
    z tych marnych 8 tys zl miesiecznie jakie teraz biore za mala prywatna
    mordownie, tak sie tutaj nie da.

    Moja Mondrusia, gdy wychodzila za mnie, stwierdzila kiedys ze
    zdziwieniem, ze ja , w przeciwienstwie do Swinskich Ryjow,
    nigdy nie klamie. Moze udziwniam swoje zyciowe przypadki i przedstawiam
    je w krzywym zwierciadle. Ale nie lze bo po
    prostu nie umiem. Coz ja temu winien-odpowiedzialem tej dobrej kobiecie-
    ze zycie mnie tak dziwnie doswiadczalo?
    Ze ja naprawde naszczalem na swiat caly ze szczytu najwyzszego naowczas
    budynku w 1977- czyli cudu swiata pod
    nazwa WTC w NYC? Ze ja wyszczalem sie na Dolara w kilka mies. pozniej na
    Wall Street, na dywan wykanczanego wlasnie
    w srodku budynku Lloydsa?

    Tak wiec teraz to co pisze wyzej, jest prawda. To znaczy ja tej
    86-letniej babci nie zamordowalem ale pewna kuchta angielska,
    jej synowa i podawaczka nocnikow w szpitalu z zawodu, o to mnie
    oskarzyla. Babcia sobie umarla naturalnie, peklo jej serduszko
    po cichym zawale i rzecz owa byla wiadoma wlasciwym czynnikom juz w 25
    godzin po jej smierci. Ale tu juz wmieszalo sie
    angielskie prawo, wyzsze czynniki. I one, jak sie okazalo potrafia
    zrobic z siebie durnia. Ale nie ze mnie- ja sam, bedac intensywnie
    gownem obrzucany okazalem sie na tyle sliski, ze to gowno nie chcialo
    sie do mnie przylepic. Wzialem sobie za wzor filozofie
    Mahatmy Gandhiego- przeczekac, robic swoje, stawiac bierny opor- a w
    miedzyczasie kosic szmal na durniach i inwestowac
    w srebra angielskie.
    No, teraz juz wiecie skad u mnie sie znalazlo to Muzeum Sreber
    Uzytkowych angielskich.
    A sprawe ujawniam bo nie chca moi angielscy przyjaciele wiecej juz mi
    placic za to, ze nic nie robie.
    Kryzys, rozumicie. Grypa u swin. W kasie bryndza.

    fatso