  • 11. Data: 2009-05-20 21:11:22
    Temat: Re: Jak wypowiedziec umowe na konto w mbank?
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    ffiona pisze:
    > No ja wyczytałam z toip, że za ekartę jest 25 zł. rocznie. A nie?

    Chyba nie.

    --
    Mithos

  • 12. Data: 2009-05-20 21:14:15
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 20 May 2009 23:01:05 +0200, ffiona napisał(a):

    > No ja wyczytałam z toip, że za ekartę jest 25 zł. rocznie. A nie?

    Tak. Ale to nie karta debetowa ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl [Lege Artis]

  • 13. Data: 2009-05-20 21:18:29
    Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Olgierd"

    > Tak. Ale to nie karta debetowa ;-)

    Ach, to inna karta? To dzięki. W takim razie nic się nie zmieniło dla mnie.
    Pozdr.
    A.

  • 14. Data: 2009-05-20 21:22:59
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 20 May 2009 23:18:29 +0200, ffiona napisał(a):

    > Ach, to inna karta? To dzięki. W takim razie nic się nie zmieniło dla
    > mnie.

    Tak, to karta wyłącznie do płatności internetowych. Płatna była od
    zawsze, ale bodajże podrożała teraz.

  • 15. Data: 2009-05-21 08:19:30
    Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl>

    Krzysztof pisze:
    > Witam,
    >
    > w jaki sposob skutecznie moge wypowiedziec umowe o konto w mbanku ?
    >
    > pozdr.
    > Krzysztof

    A czy w zwiazku ze zmianami w tabeli oplat (chodzi o prowizje
    od niewykorzystanego kredytu) moge zerwac umowe z mBankiem
    bez okresu wypowiedzenia? Znaczy poinformowac, ze zrywam?
    Czy bedzie to skuteczne?
    Bardzo prosze o odpowiedz.
    pozdr serd
    --
    A S

  • 16. Data: 2009-05-21 09:47:57
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On May 21, 10:19 am, "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl> wrote:

    > A czy w zwiazku ze zmianami w tabeli oplat (chodzi o prowizje
    > od niewykorzystanego kredytu) moge zerwac umowe z mBankiem
    > bez okresu wypowiedzenia? Znaczy poinformowac, ze zrywam?
    > Czy bedzie to skuteczne?

    raczej nie. Ale zapewne możesz nie przyjąć nowych warunków (zdaje się,
    że w ciągu 14 dni od powiadomienia Cię) i wtedy wypowiedzenie nastąpi
    w zwykłym trybie.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 17. Data: 2009-05-21 11:22:45
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    http://www.mbank.pl/przewodnik/funkcjonalnosci/4.htm
    > Z tego co czytalem na grupie sa przeboje ze zgodnoscia podpisow i.t.d.
    Raczej nie za często, gdy podpis potwierdzamy dodatkowo identyfikatorem i
    telekodem.

  • 18. Data: 2009-05-22 09:51:19
    Od: "Włodziu" <w...@w...pl>

    Użytkownik "K.K." <z...@h...oraz.pl> napisał w
    wiadomości news:4a153a09$1@news.home.net.pl...

    > http://www.mbank.pl/przewodnik/funkcjonalnosci/4.htm
    > Raczej nie za często, gdy podpis potwierdzamy dodatkowo identyfikatorem i
    > telekodem.

    Możesz to rozwinąć?

    Jeżeli dobrze zrozumiałem to wypowiadając umowę muszę sie podpisać podać
    identyfikator i telekod?

    Słyszałem o przebojach że nie chcieli przyjąć wypowiedzenia ze wzglądu na
    rozbieżności w podpisie ale podawanie takich danych w wypowiedzeniu umowy to
    już chyba lekka przesada.

  • 19. Data: 2009-05-22 14:17:03
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    > Możesz to rozwinąć?
    > Jeżeli dobrze zrozumiałem to wypowiadając umowę muszę sie podpisać
    > podać identyfikator i telekod?
    Dzwoniąc identyfikujesz się identyfikatorem i telekodem. Jako rozpoznany,
    o znanej tożsamości, uprzedzasz o wypowiedzeniu umowy, po czym składasz
    pisemną wersję już tylko z podpisem. Można bez dzwonienia, ale wtedy każda
    różnica w podpisie uniemożliwi zamknięcie rachunków.

  • 20. Data: 2009-05-22 18:15:48
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On 20 Maj, 21:16, "Krzysztof" <o...@w...pl> wrote:
    > Witam,
    >
    > w jaki sposob skutecznie moge wypowiedziec umowe o konto w mbanku ?

    Ja właśnie dziś odwiedziłem "centrum finansowe" w Łodzi, przy
    Narutowicza. Miałem przy sobie pismo z oświadczeniem woli, ale i tak
    miła pani zażądała ode mnie wypełnienia "ichniego" formularza.
    Uczyniłem to, ale nalegałem na potwierdzenie także mojego pisma, ale
    była nieugięta. W końcu skserowała moje pismo, na odwrocie kopii
    potwierdziła przyjęcie, a oryginał zatrzymała.
    Co więcej - na początku nawet tego nie chciała zrobić, ale zadzwoniłem
    na mLinię, gdzie usłyszałem "pracownik nie ma prawa odmówić przyjęcia
    pisma" i oddałem słuchawkę pani z CF.

    Nie mam pojęcia dlaczego taki opór stawiała, gdy prosiłem o
    potwierdzenie na drugim egzemplarzu... Macie pomysł?

    Mam nadzieję, że za 30 dni zapomnimy o sobie i tylko będę obserwował
    "ewolucję opłat i prowizji" ty, w grupie :-)

    Gdyby jeszcze ostatnio nie dopadała mnie tak tęsknota za Świętym
    Spokojem, to bym pozostawił 0,01 zł na rachunku (bo w formularzu nie
    podałem, na jaki mają przesłać pozostałości). Pani twierdzi, że w
    takim przypadku nie zamkną rachunku, choć na "ichnim" formularzu była
    tylko informacja, że takie pieniądze stają się nieoprocentowanym
    depozytem.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski