    From: "sitek" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Jak straciłem 160 zł dzięki KK w mBanku
    Date: 25 May 2007 23:06:48 +0200

    Czesc,
    Dzis spotkala mnie niemila wiadomość, pomyślałem więc, że krótko ją opiszę, a
    może niektórych przestrzegę. Otóż półtora roku temu zgodziłem się na KK w
    mBanku w promocji takiej, że nic nie płaciłem. Z karty korzystałem
    sporadycznie, ostatni raz w grudniu. Na początku roku, przyszła mi kolejna
    karta, z tym, że wiadomo, że już nie za darmo, a za 38zł (pomyślałem sobie co
    mi tam, opłata niewielka, a karta moze się przyda i umowy wcześniej nie
    wypowiedziałem). Jak pisałem z karty nie korzystałem, to i na elektroniczne
    wyciągi nie spoglądałem. Dziś dostałem (płatne) upomnienie (wysłane tydzień
    temu) z którego wynika, ze mam do zapłacenia 75zł. W rozmowie telefonicznej
    dowiedziałem się, że kwota całkowita do zapłacenia to już 160 zł (w tym m.in.
    kolejna kwota za wysłanie wezwania do zapłaty, które jest w drodze do mnie).
    Zapłaciłem oczywiście od razu upewniając się u konsultanta czy to aby na pewno
    całkowita suma. Zapłaciłbym i wcześniej bo środków mi nie brakowało, a dlaczego
    tego nie zrobiłem? Otóż domyślnie przyjąłem, że skoro dotychczas wszelkie
    opłaty np za wydanie karty elektronicznej (do Internetu) czy opłaty za eMaklera
    pobierane były z eKonta to i opłata za kartę została stamtąd pobrana. Jest
    jednak inaczej, a skoro pojawiło się zadłużenie i nawet minimalna kwota nie
    była spłacana to co miesiąc bank potrącał sobie karę 30 zł. Cieszy mnie jedna
    rzecz, a mianowicie, że upomnienie w formie pisemnej wysłali teraz a nie np za
    kilka miesięcy czy więcej. Marzy mi się teraz taki bank coby dostrzegł dziwne
    zachowanie klienta i po prostu zadzwonił "dlaczego Pan nie spłaca, czy Pan
    wie..." ale wieksze koszty, mniejszy zarobek :) Lub choćby wysłał smsa... Chyba
    była ostatnio taka reklama, moglibyście mi powiedzieć, czy jakis Bank
    przypomina?
    Wiem, że pretensje mogę mieć tylko do siebie, trzeba się rozglądac dookoła i
    wszystko sprawdzać kilka razy, ale czy mam być szczęsliwy w tej sytuacji, że
    mam te kartę K mBanku?
    Mailem tym pragne też uswiadomic innych nieobeznanych, może nie jestem jedyny...

    Pozdrawiam i zyczę zadowoloenia z Waszych banków,
    sitek