  • Data: 2007-05-27 00:48:38
    Temat: Re: Jak straciłem 160 zł dzięki KK w mBanku
    Od: "Piterson" <Piotrek> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "sitek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:36fa.0000006f.46574fe7@newsgate.onet.pl...
    > [...] Otóż domyślnie przyjąłem, że skoro dotychczas wszelkie
    > opłaty np za wydanie karty elektronicznej (do Internetu) czy opłaty za
    > eMaklera
    > pobierane były z eKonta to i opłata za kartę została stamtąd pobrana.

    Otoz to, domyslnie przyjales, a przeciez to rozne umowy, rozne regulaminy,
    rozne zasady, wiec dlaczego tak bezmyslnie to zlekcewazyles? Powiem tak,
    zawsze radze czytac, jesli nie przy podpisywaniu umowy, to w ciagu kilku dni
    po zawarciu umowy, abys wiedzial co podpisales i do czego sie zobowiazales,
    bo pozniej szkoda placic prowizje i jeszcze niszczyc sobie pozytywny
    wizerunek w banku, a moze jeszcze i nawet w BIK-u.

    > [...] Marzy mi się teraz taki bank coby dostrzegł dziwne
    > zachowanie klienta i po prostu zadzwonił "dlaczego Pan nie spłaca, czy Pan
    > wie..." ale wieksze koszty, mniejszy zarobek :)

    Marzy Ci sie... tak to tylko w Erze! :))
    A na serio, to dziwne zachowanie klienta roznie mozna okreslic, poza tym
    mBank informowal Cie o tym na wyciagu, nie reagowales, wiec wyslali monity,
    nawet dwa jak wspomniales, wiec sam widzisz, ze nie zostawili tego bez echa.
    A poza tym nie wiem jak w mBanku, ale czasami banki sobie licza tyle samo za
    telefon ile pisemny monit, bo dzwonili tak kiedys do mnie z Lukasa pare dni
    po terminie (chyba 13zl to kosztowalo, monit kosztuje tez 15zl).

    > Lub choćby wysłał smsa... Chyba była ostatnio taka reklama,
    > moglibyście mi powiedzieć, czy jakis Bank przypomina?

    Hmm... mBank przypomina smsem, wystarczy sobie tylko to ustawic. Moga Cie
    informowac o wystawionym wyciagu, zaleglej kwocie i co sobie jeszcze tam
    ustawisz. Wlacz sobie to, nie bedziesz mial wiecej takich przykrych
    niespodzianek.

    > Wiem, że pretensje mogę mieć tylko do siebie, trzeba się rozglądac dookoła
    > wszystko sprawdzać kilka razy, ale czy mam być szczęsliwy w tej sytuacji,
    > że
    > mam te kartę K mBanku?

    Tak, moim zdaniem to dobra karta i jestem z niej zadowolony.

    > Mailem tym pragne też uswiadomic innych nieobeznanych, może nie jestem
    > jedyny...

    Nie jestes jedyny, mnie tez sie zdarzylo zaplacic taka kare (tylko raz na
    szczescie), ale jestem jej swiadom, bo zawarlem umowe i nie bede sie jej
    teraz wypieral, ani nie mam pretensji do banku.

    --
    Pozdrawiam,
    Piterson