  • 11. Data: 2006-01-08 21:52:39
    Temat: Re: Jak przyśpieszyć wypisanie z Bankowego Rejestru?
    Od: "kubakj" <k...@g...pl>

    > Hej
    > Kiedys bank za dlugi wpisal mnie do Bankowego Rejestru. Teraz splacilem
    > dlug, a bank twierdzi, ze zostane wypisany z BR dopiero za dwa lata. Czy da
    > sie to przyspieszyc, a jesli tak, to jak? Jak argumentowac itp.? Pomozcie.
    > Jestem zrozpaczony, myslalem, ze wypisza mnie od razu i bede mogl wziac
    > kredyt mieszkaniowy, a tu kaza mi czekac jeszcze dwa lata (!). Pomozcie.
    > Inc

    A jak sie sprawdza, czy jest sie w tym rejestrze bankowym ?

  • 12. Data: 2006-01-08 22:02:33
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2006-01-08 22:52, osobnik kubakj stwierdził, iż:
    > A jak sie sprawdza, czy jest sie w tym rejestrze bankowym ?

    Pismem do Związku Banków Polskich.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 13. Data: 2006-01-08 22:17:04
    Od: "Taddy" <c...@t...pl>

    > A jak sie sprawdza, czy jest sie w tym rejestrze bankowym ?

    Jak jestes z Wawy to jedziesz na
    Związek Banków Polskich

    ul. Smolna 10a
    00-375 Warszawa
    tel.(0-22) 828 14 09; 826 34 17; 826 34 19
    fax. (0-22) 828 14 06

    skladasz pisemko i za ok 10 dni dostajesz pisemnie odpowiedź bezpłatną do
    domu. Jeśli spoza Wawy to lepiej zadzwon i sie dowiedz.

    begin 666 blank.gif
    +HYRTVHNSWK ``#L`
    `
    end