  • 1. Data: 2003-09-02 09:49:08
    Temat: Jak przelać 300$ na konto banku w USA?
    Od: "zasadka" <t...@p...onet.pl>

    Witam
    Jak w tytule.
    Jak to zrobić najtaniej (ile to jest najtaniej?).
    Lepiej jaiś przelew (czy trzeba mieć konto walutowe???) czy wpłata gotówkowa
    w $.

    Mam konto w m-banku i PKO BP.

    Proszę o wszelkie sugestie.

    Pzdr
    Tomek

  • 2. Data: 2003-09-02 10:54:03
    Temat: Re: Jak przelać 300$ na konto banku w USA?
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@N...gazeta.pl>

    zasadka <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Jak to zrobić najtaniej (ile to jest najtaniej?).
    > Lepiej jaiś przelew (czy trzeba mieć konto walutowe???) czy wpłata gotówkowa
    > w $.
    > Proszę o wszelkie sugestie.

    Ja proponuję założyć rachunek walutowy w USD w MultiBanku, wpłacić kasę i
    dokonać przelewu (jak lubisz to samodzielnie przez Internet). Otwarcie,
    prowadzenie rachunku bez opłat.
    Za przelew zapłacisz 20,00 PLN (opłata wg taryfy wynosi 0,25% nie mniej niż
    20,00 PLN).
    To najtańszy sposób jaki znam, ale może jest jakiś tańszy.

    Pozdr.,

  • 3. Data: 2003-09-02 16:01:16
    Od: "Slawek Kos" <s...@k...pl>

    Użytkownik "Jarosław Łysio" <j...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:bj1ssa$31o$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    niż
    > 20,00 PLN).
    > To najtańszy sposób jaki znam, ale może jest jakiś tańszy.

    Najtanszy dla wplacajacego ale nie ma pewnosci jaka kwota wplynie na
    rachunek odbiorcy. Te 20zl to oplata za uslugi banku nadawcy a nie caly
    koszt przelewu miedzynarodowego. Reszte sobie potraca posrednicy z tych
    300USD i odbiorca poprosi cie o uzupelnienie nastepnym przelewem....
    Ja bym radzil US_Transfer w PKO BP. Kosztuje bodaj 50 czy 60zl ale to jest
    CALA oplata za przelew. Tak przynajmniej twierdzi PKO BP.
    Lepiej isc do jakiegos wiekszego oddzialu bo w ekspozyturze mozesz tego nie
    zalatwic.

    --
    Pozdrowienia

  • 4. Data: 2003-09-02 16:57:59