  • 41. Data: 2007-06-29 16:28:01
    Temat: Re: Jak otrzymać (albo nie) kk - czyli przedziwna polityka banków [długie]
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ napisał(a):
    > mBank z zycia, Mille na podstawie info ze strony.

    W przypadku mBanku to moze wynikac z Twojej osobistej sytuacje. Mnie np.
    nie zaproponowali karty na podpis, pomimo ze mialem tam kilka tysiecy
    PLN na eMax+ swojego czasu i jakies tam wplywy na eKonto. A teraz konto
    stoi puste wiec nie przypuszczam zebym juz tam cokolwiek dostal (zreszta
    nawet i nie chce).

    Po tym wczorajszym poscie zapytalem sie znajomego co pracuje w Millenium
    i skomentowal to w prywatnej rozmowie tak "sciema marketingowa".

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 42. Data: 2007-06-29 16:33:11
    Od: "Marek" <sp**yogin**am@astercity.net>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:f63c3i$7fd$2@news.onet.pl...

> [...]
    >
    > Po tym wczorajszym poscie zapytalem sie znajomego co pracuje w Millenium i
    > skomentowal to w prywatnej rozmowie tak "sciema marketingowa".

    A cos wiecej?

    Pozdrawiam,
    M.

  • 43. Data: 2007-06-29 20:14:18
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

> [...]
    > puste wiec nie przypuszczam zebym juz tam cokolwiek dostal (zreszta nawet

    Osoby, które dostawały propozycje od mBanku kart ze standardowym limitem 10k
    charakteryzowały się wysokimi obrotami na mbankowych rachunkach. Natomiast
    ich średnie salda były i są okołozerowe. Zatem wiadomo co "system" bierze
    pod uwagę.

    > Po tym wczorajszym poscie zapytalem sie znajomego co pracuje w Millenium i
    > skomentowal to w prywatnej rozmowie tak "sciema marketingowa".

    Pewnie że ściema. :-) Napisałem "teoretycznie". Ale ogólnie Mille jest dość
    liberalne w przyznawaniu limitów (tylko ten górny limit przenosin 25k jest
    chorobliwie niski).

    marekz

  • 44. Data: 2007-06-29 20:25:12
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 29 Jun 2007 22:14:18 +0200,
    osoba podpisana: MarekZ <m...@t...irc.pl>
    napisała:
    [...]
    > Pewnie że ściema. :-) Napisałem "teoretycznie". Ale ogólnie Mille jest dość
    > liberalne w przyznawaniu limitów (tylko ten górny limit przenosin 25k jest
    > chorobliwie niski).
    "Chorobliwie" ?
    Nie przesadzajmy. Ilu osobom jest potrzebny taki limit i to jeszcze
    udzielony de facto "na gębę" ?
    KJ

    Anyone can make an omelet with eggs. The trick is to make one with none.

  • 45. Data: 2007-06-29 21:47:56
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    > "Chorobliwie" ?
    > Nie przesadzajmy. Ilu osobom jest potrzebny taki limit i to jeszcze
    > udzielony de facto "na gębę" ?
    > KJ

    "Chorobliwie" to może rzeczywiście przesada. Jednak inne banki nie mają
    takiego limitu w ogóle, a Mille ma tylko że nigdzie nie jest to ujawnione w
    materiałach dostępnych na stronie.

    A wysoki limit na kartach Mille to rzecz bardzo przydatna (to 9,9% dla
    przelewów). Swobodnie może to konkurować co do bilansu kosztów i
    pracochłonności z pożyczką hipoteczną na przykład a już na pewno z typową
    linią.

    marekz

  • 46. Data: 2007-07-02 14:41:02
    Od: "Kajetana_Kinga" <k...@g...nospam.pl>

    Użytkownik "Marek" <sp**yogin**am@astercity.net> napisał w wiadomości
    > Polecam sie na przyszlosc, ja sam wole to rozwiazanie od karty kredytowej. :)
    > Jest nawet bardziej bezpieczne, bo sama ustalasz limit srodkow na karcie.
    Dokładnie, tylko jeśli robię dużo przelewów przez net to wyjścia są dwa: albo
    zmniejszyć sobie limit dziennego przelewu na czas wyjazdu za granicę albo nie
    płacić kartą przez net.

    > Swoja droga teraz to ja jestem zaskoczony, na stronie Citi nie ma slowa o tym
    > ze wydaja wypukle debetowki...
    A to ja już przyzwyczajona do tego więc zadzwoniłam na citiphone, o tym, że
    subkonto w euro mają też się dowiedziałam jakoś przypadkiem chyba pytając o to
    czy mają oddziały w Portugalii gdzie jechałam.

    > Pozdrawiam,
    > M.
    Również pozdrawiam

  • 47. Data: 2007-07-04 16:42:37
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Kajetana_Kinga"

    > Pytanie dodatkowe: czy jak ma się Toyotę to ma się tam zniżki?
    > (mam więc pytam) :))

    jest program lojanościowy na www.toyotamore.pl
    dają punkty za serwisowanie się u nich, kredyt na zakup nowej toyoty
    itp
    wczoraj przyslali mi karte plastikową do tego programu ale z pomylonym
    nazwiskiem - wygląda na to że polskie literki to zgadują i akurat im
    się nie udało :-)
    *** blad ***

  • 48. Data: 2007-07-09 11:53:35
    Od: "Kajetana_Kinga" <k...@g...nospam.pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@t...irc.pl> napisał w wiadomości
    > Nie mają w PL kont dla osób indywidualnych. Ogólnie peany troszkę nie na
    > miejscu, bo karta HSBC/Beneficial to obecnie jedna z badziewniejszych (no
    > chyba że piszesz o innej karcie, a nie o tej Beneficial/Ikea),

    Ponieważ właśnie przyszła karta to się ustosunkuję - nie jest to karta IKEI.
    Ciekawe jest ubezpieczenie karty - bo się na nie zdecydowałam - z tego co
    wyczytałam z regulaminu pobierana jest tylko wtedy, kiedy się z karty korzysta
    (lub kiedy ma się zadłużenie).
    W ramach tego ubezpieczenia bank bierze odpowiedzialność za transakcje do 48h
    poprzedzających moment zabezpieczenia karty.

    Do tego - co też ciekawe - od każdego zakupu bank zwraca 0,5% jego wartości.
    Skumulowana kwota jest zwracana raz w roku.
    Tak naprawdę to obniża to prowizję od transakcji, która teraz wynosi 1%.