  • 1. Data: 2006-01-09 23:48:04
    Temat: Jak BPH kantuje klientów na oprocentowaniu (wyliczenia)
    Od: "Tomasz" <w...@p...onet.pl>

    Oto treść mego listu do BPH w mojej konkretnej sprawie:
    ---------------
    Skąd się wziełą kwota -1,0 PLN odsetek od salda ujemnego za miesiąc 12.2005? Z
    moich wyliczeń wynika że przez 2 pierwsze dni grudnia miałem saldo ujemne w
    kwocie 44,62 PLN, z czego wynika że przy oprocentowaniu 17.40% w stosunku
    rocznym i przez dwa dni system mógł maksymalnie naliczyć 0,04 PLN odsetek.
    Przypominam że owa nieszczęsna opłata roczna za limit została mi zwrócona z
    efektywną datą 02.12.2005, z czego wynika że przez większość Grudnia miałem na
    koncie efektywnie ponad 224 PLN, co przy oprocentowaniu 0,2% w stosunku rocznym
    daje mi około 0,02 PLN odsetek. Czyli system mógł mi maksymalnie wyliczyć 0,02
    PLN odsetek (0,04-0,02), a nie 1,00 PLN. Więc system źle liczy te kwoty, lub nie
    umie uwzględnić efektywnej daty zwrotu prowizji, co w każdym przypadku
    dyskwalifikuje Państwa Bank.
    Proszę o odpowiedź jak jest to możliwe?
    Oczywiście proszę o uregulowanie zaległości Państwa banku wobec mego konta w
    wysokości 0,98 PLN.

    Przypomina to walke o jakieś grosze, ale zapewne w skali całego banku takie
    kanty dają kasę na fajne fury dla zarządu.

    Pozdrawiam i życzę szczęścia w walce z molochami, bo na żadne instytucje nie
    można liczyć...