  • 1. Data: 2006-01-09 19:28:32
    Temat: mBank
    Od: lorunia <l...@w...pl>

    Witam !

    Chciałabym założyć ekonto w mBanku, przeczytałam wszystko na ich
    stronach, lecz nurtują mnie pytania, na które może użytkownicy tego
    banku mi dadzą odpowiedz.
    1. który ze sposobów otwarcia rachunku jest najszybszy ?
    2. jak długo czeka sie na dokumenty do podpisu, otwarcie konta, kartę
    bankomatową ?
    3.czy można taki rachunek otworzyć w mKiosku i czy jest wtedy szybciej ?

    Z góry dziękuje za odpowiedzi.

    Serdecznie pozdrawiam.

  • 2. Data: 2006-01-27 08:17:33
    Temat: Re: mBank
    Od: Michal M <w...@...pl>

    - jak zakladasz przez net + poczta polska to zarezerwuj sobie miesiac (pod
    warunkiem ze karte do eKonta zamowisz tak szybko jak to mozliwe)
    - nie wiem do czego skuzy mKiosk ale ktos chyba kiedys mowil ze mu zginely
    papiery w mKiosku?

    ps
    nie przestrasz sie jak dostaniesz do podpisu umowe gdzie pisze za mBank ma prawo
    do wyegzekwowania od ciebie 100.000zl ;-) - to taka bzdura (np w Lukasie
    to tylko 10.000z; ;-) )