  • 1. Data: 2006-01-10 08:28:46
    Temat: mBank - karta za podpis
    Od: "Grzegorz Kamionka" <k...@d...plINVALID>

    Witam.

    Mam pytanie odnośnie czasu oczekiwania na KK z mBanku - wniosek rozpatrzony
    pozytywnie, podpisana umowa już wróciła z mBanku ale karty niestety jeszcze
    nie ma - a będą już 3 tygodnie od czasu "domniemanego" wysłania tejże -
    długo przyjdzie jeszcze czekać?

    --
    Z poważaniem
    Grzegorz Kamionka

  • 2. Data: 2006-01-10 10:11:25
    Temat: Re: mBank - karta za podpis
    Od: "cienislaw" <p...@p...cienislaw>

    W artykule news:513e39b427c652f6c06bd78c17ce5855@news.home.net.
    pl,
    niejaki(a): Grzegorz Kamionka napisał(a):

> [...]
    > niestety jeszcze nie ma - a będą już 3 tygodnie od czasu "domniemanego"
    > wysłania tejże - długo przyjdzie jeszcze czekać?

    mi teoretycznie wyslali 23 grudnia... faktycznie wyslali 31 grudnia, a
    przylazla dopiero wczoraj... na adres zameldowania (pod ktorym zadko jestem
    dostepny). zatem albo czekaj cierpliwie, albo jesli nie jestes pod adresem
    zameldowania, sprawdz czy tam nie czeka.

    --
    cienislaw