  • 1. Data: 2013-02-02 14:07:34
    Temat: Banki spółdzielcze
    Od: "Najstarszy.Syn.Ksiedza.Proboszcza" <v...@o...pl>

    Na przyklad taki:

    http://www.skbank.pl/

    wy się tutaj zabijacie czy 4,8% na świniach czy może 5% w Meritumie, a tu
    można spokojnie ponad szóstka wyrwać.

    Co myślicie?

    W.

  • 2. Data: 2013-02-02 14:22:27
    Temat: Re: Banki spółdzielcze
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-02-02 14:07, Najstarszy.Syn.Ksiedza.Proboszcza pisze:
> [...]
    >
    > wy się tutaj zabijacie czy 4,8% na świniach czy może 5% w Meritumie, a
    > tu można spokojnie ponad szóstka wyrwać.

    Szacun, wielki odkrywco!
    (niektórzy z tutejszych tam mają na 6,7)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda

  • 3. Data: 2013-02-02 14:29:02
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Maruda napisał(a) :

    > Szacun, wielki odkrywco!
    > (niektórzy z tutejszych tam mają na 6,7)

    Niektórzy z tutejszych uważają, że: bank z Wołomina? aj, jak to
    brzmi ;-)

    Ale IMHO bank to bank.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 4. Data: 2013-02-02 14:44:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 02 Feb 2013 14:29:02 +0100, Zbynek Ltd. napisał(a):
    > Niektórzy z tutejszych uważają, że: bank z Wołomina? aj, jak to
    > brzmi ;-)
    > Ale IMHO bank to bank.

    Duzy, z tradycjami, taki np Barrings :-)

    J.

  • 5. Data: 2013-02-02 14:51:30
    Od: "Najstarszy.Syn.Ksiedza.Proboszcza" <v...@o...pl>

    Użytkownik "Maruda" <m...@n...com> napisał w wiadomości

    > Szacun, wielki odkrywco!

    To ja przepraszam....

    W.

  • 6. Data: 2013-02-02 15:26:06
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik "Najstarszy.Syn.Ksiedza.Proboszcza" <v...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:kej32q$1o2$1@node2.news.atman.pl...
    > Na przyklad taki:
    >
    > http://www.skbank.pl/
    >
    > wy się tutaj zabijacie czy 4,8% na świniach czy może 5% w Meritumie, a tu
    > można spokojnie ponad szóstka wyrwać.

    A cicho będziesz! :)

  • 7. Data: 2013-02-05 13:55:08
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Yo

    Maruda napisał(a) :

    > Szacun, wielki odkrywco!
    > (niektórzy z tutejszych tam mają na 6,7)

    Bardzo nieliczni ci niektórzy. Rachunek można otworzyć tylko
    osobiście w placówce :-(

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 8. Data: 2013-02-05 14:06:45
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-02-05 13:55, Zbynek Ltd. pisze:

    > Bardzo nieliczni ci niektórzy. Rachunek można otworzyć tylko osobiście w
    > placówce :-(

    Ale lokaty już można on-line. Też coś tam mam, ale już nie zdążyłem na
    te 6,7, tylko chyba 6.33 albo coś-koło-tego.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 9. Data: 2013-02-05 14:29:22
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Maruda napisał(a) :

    > Ale lokaty już można on-line. Też coś tam mam, ale już nie zdążyłem na
    > te 6,7, tylko chyba 6.33 albo coś-koło-tego.

    Te lokaty to tylko eLokaty24. Oprocentowanie zmienne. Chyba, że aby
    założyć inne lokaty muszę zadzwonić do banku. Ale wtedy nie są już
    online. Tylko onwire ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]