    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Fri, 16 Apr 2021 04:09:50 -0700 (PDT)
    Subject: Inteligo rozwiązuje umowy.
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Dostałem wczoraj polecony z potwierdzeniem odbioru (najpierw podpis na komputerku, a
    potem jeszcze na żółtej karteczce - cóż, dobrze, że w końcu mają komputerki i zaczęli
    takie listy nosić do domów, do niedawna komputerków nie mieli i nosili tylko awiza, a
    po list samemu na pocztę trzeba było ganiać - choć jedna korzyść z pandemii, że w
    końcu w tej mojej nieszczęsnej dwuokienkowej filii nie ma kolejek, przynajmniej przed
    południem - wcześniej były przez całą dobę) ze skarbonki, a w nim wypowiedzenie umowy
    z powodu braku obrotów przez 6 miesięcy.

    Jako że i tak do inteligo dzwoniłem (czeka się 20 minut), to zapytałem, czy można to
    cofnąć. Póki co odpowiedź, że nie - ale być może pani sprawdzała opcję wypowiadania
    po 10 latach nieaktywności.
    Choć kto wie, może ogólnie są niewzruszalni w tych decyzjach.
    Ale póki co inteligo nie znika z oferty, więc po wypowiedzeniu będę mógł znów
    otworzyć. Ew. mogę to sobie przyśpieszyć samemu wypowiadając umowę - wtedy
    wypowiedzenie jest miesięczne ;>
    Dobrze, że zaczęli od najmniej problemowego - choć kto wie, może jeszcze przyjdą
    listy z wypowiedzeniem rachunku żony oraz wspólnego?
    Na wszelki wypadek po złotówce na rachunki dziś posłałem.

    W sumie inteligo potrzebne mi jest jako drugi backup - choć ostatnio ujawniła się
    jeszcze jedna przydatna funkcjonalność - mają to "mojeID", które na różnych stronach
    państwowo/rządowych działa analogicznie jak logowanie profilem zaufanym i przydaje
    się, gdy trzeba się gdzieś tak zalogować na nie do końca zaufanym komputerze.
    Choć właśnie dlatego do inteligo dzwonię - żeby tak się zalogować, zmieniłem hasło w
    inteligo - potem zapomniałem je zmienić - a potem zapomniałem to zmienione ;>
    Dlatego właśnie dzwonię drugi raz - pierwszy raz i tak mi się udało, że jest
    możliwość, że wyślą identyfikator mailem - nie pamiętam go, bo loguję się aliasem, a
    umowa w domu leży.