  • From: "GOE" <g...@z...univ.gda.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Inteligo polecialo w kulki !!!
    Date: Sun, 3 Feb 2002 10:51:53 +0100

    Co to ma byc?!

    Ja rozumiem, ze jest to dosyc dyplomatyczne rozwiazanie. Bo przecie
    likwidowanie pojedynczych rachunkow spowodowaloby panike wsrod miej
    aktywnych userow inteligo. Wiec OK latwiej jest wprowadzic nowa taryfikacje,
    ale zeby zaraz takie zmiany. Jestem z duzym bolem sklonny zaakceptowac
    oplate za prowadzenie rachunku dla sald mniejszych niz 100zl, ale zeby
    zabierac ludziom 0,99zl za karte kazdego miesiaca !!!
    Powiem szczerze... policzylem ile kosztuje mnie utrzymanie rachunku w BIG
    banku Gdanskim i porownalem to z Inteligo i wychodzi na to , ze Inteligo
    jest drozsze o jakies srednio 40% !!! A przeciez to mial byc bank nowego
    typu i co wazniejsze tanszy od normalnych !!!

    Pozostaje wrocic do starego dobrego konta w mBanku!!!
    A sama oferta Inteligo zostanie zweryfikowana przez rynek i juz. Ja
    prawdopodobnie rozwiaze umowe z Inteligo !!!

    pzdr.