  • 1. Data: 2002-02-15 20:32:40
    Temat: Inteligo po raz 2
    Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl>

    Witam.
    To moje drugie podejście na grupie dotyczące Inteligo. Pierwszy raz
    (2002-02-02 21:09) starałem się chyba nawet bronić Inteligo ale teraz już
    tego nie zrobię.
    W moim poprzednim wątku pisałem o głupkowatym marketingu w Inteligo, mam
    wrażenie że pozyskani w promocji krąg przyjaciół to wyrzucenie przez bank
    50 zł w błoto, ciekawe jaki jest odsetek tak pozyskanych osób aktywnie
    korzysta z konta a ile już przejadlo swoje 50 zł i zapomniało o Inteligo.
    Kolejna promocja "Gandalf" kolejne rozdawanie pieniędzy równie
    krótkowzroczne jak "Krąg przyjaciół" - szkoda gadać !!!!!!!!!!!
    I wreszcie prawdziwy HIT obniżka stawki depozytowej o 2.5% BRAWO !!! tylko
    7.5 % czyli aż o 15% mniej niż w konkurencyjnym mBanku (8.65 bez względu na
    kwotę E max) i zaledwie o 54 % mniej niż na Emax lokacie 11.6 % (jak narazie
    mBank nie obniżył oprocentowania lokat). Gdy przeczytałem o wprowadzeniu
    progresywnego oprocentowania kont Inteligo pomyślałem że postarają się o
    premiowanie osób które trzymają większą gotówkę u nich a tymczasem KISZKA

    Pozwoliłem sobie na małą analizę.
    50000 ulokowane w mBanku i Inteligo na 1 miesiąc (nie wiadomo czy stopy znów
    nie spadną)
    eMax 360.41 zł
    eMaxLokata 483.33 zł
    Inteligo 342.40 zł ( 3999.99 na 7.5 % + 46000 na 8.28)
    "To wyjątkowa oferta." - - tylko o 18.01 lub 140.93 złotych mniej niż w
    mBanku.

    100000
    eMax 720.82 zł
    eMaxLokata 966,66 zł
    Inteligo 702,81 zł (3999.99 na 7.5% +46000 na 8.28 + 50000 na
    8,65%)

    Różnica pomiędzy mBankiem a Inteligo - w mBanku brak idiotycznych promocji -
    zero opłat, brak rozdawania pieniędzy, znacznie większe oprocentowanie
    depozytów - to właśnie PRZYCIĄGA klijentów a nie dodatkowe Chipsy w Pizza
    Hut ( które i tak dają każdemu bez względu na to czy płaci kartą Inteligo)
    nasówa mi się analogia z paciorkami dla Indian, czy 50 zł za klijenta i
    beznadziejnie progresywne oprocentowanie lokat.

    Na koniec pytanie: jak długo będzie trwała promocja "nie pobieramy opłat do
    odwołania" ????
    Drugie pytanie: Kto w Inteligo zajmuje się marketingiem ???

    Powodzenia
    Andrzej

  • 2. Data: 2002-02-15 20:42:28
    Temat: Re: Inteligo po raz 2
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Drugie pytanie: Kto w Inteligo zajmuje się marketingiem ???

    Chyba jakis kretyn skoro w Pracuj.pl - szukaja studentw na staz w dziale
    marketingu :))))

  • 3. Data: 2002-02-15 20:46:21
    Od: "calcium300mg" <c...@p...onet.pl>

    "Andrzej" <a...@p...onet.pl> wrote in message
    > Drugie pytanie: Kto w Inteligo zajmuje się marketingiem ???
    >
    > Powodzenia
    > Andrzej

    Ja za to wiem, że pan Sławomir L. zatrudnia świetnych marketingowców :)
    Profesjonalna robota, panie Andrzeju :)

  • 4. Data: 2002-02-15 21:07:04
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Ja za to wiem, że pan Sławomir L. zatrudnia świetnych marketingowców :)
    > Profesjonalna robota, panie Andrzeju :)

    :))) ale PR i tak mial lepszy Inteligo

  • 5. Data: 2002-02-16 09:42:02
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

    >Drugie pytanie: Kto w Inteligo zajmuje się marketingiem ???

    Pewnie jakis czpion z konkurencji :P

    januszek