  • 1. Data: 2002-04-25 17:12:01
    Temat: Inteligo - oplaty
    Od: Mariusz Mroczkowski <M...@p...f128.n480.z2.fidonet.org>

    Hello All!

    Właśnie zamknąłem dodatkowe konto "lokacyjne" w Inteligo, (które n.b. od
    dłuższego już czasu było praktycznie puste ze względu na liche oproentowanie w
    porównaniu z innymi vbankami).
    Z rozmowy z I-linką wynikało, że wiadomość o "zakończeniu promocji" i
    wprowadzeniu opłat za konto i karty jest nieautoryzowana.

    Być może jest to kolejna "sonda" marketingowców z Inteligo mająca zachecić
    posiadaczy kont do wpłacania w celu osiągniecia wymaganego średniego salda >100
    PLN, lub czyjś "dowcip".

    Nie potwierdziła także wprowadzenia opłat za użytkownie kart od 6.05.02
    Mimo to zamówiłem przesłanie pocztą formularza o zamkniecie konta.
    Jeśli wprowadzą te opłaty, bez wiekszego żalu zamknę swój ror w Inteligo.
    W każdym razie dostali kolejny sygnał, że dotychczasowi użytkownicy bez żalu
    wynoszą sie ze swoimi depozytami i transakcjami, przy próbie wprowadzenia opłat
    za konto i karte.

    Pozdrawiam!
    Mariusz -=maVox=-