  • 1. Data: 2002-02-01 18:08:12
    Temat: PZ z TPSA
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    - wyslalem do TPSA upowaznienia do uruchomienia PZ na 2 telefony
    - na jeden (wspolny z zona) przyjeli i juz zadzialalo a na drugi tel, gdzie
    tylko
    zona jest WLASCICIELKA ;-) jakos "zaginelo" zlecenie
    - zona zaniosla nowe moje zlecenie PZ że za jej tel bede placil - odslali
    ja
    (ze niby cos na marginesie pobazgralem o płaceniu za żonę)
    - dzis po przeszkoleniu poslalem zone do BOKu jeszcze raz i znowu byly jaja
    Dopiero jak powiedziala ze dyspozycje i tak zostawia i chce odpowiedzi
    "na pismie" dlaczego mąż nie może płacić za telefon żony pękli i
    przyjęli,
    po dlugich naradach wszystkich dostepnych niedysponentek ;-))

    - oczywiscie moj bank juz jest upowazniony do wykonania tego PZ a to
    upowaznienie ktore TPSA dostala to pic na wode. Nie zycze sobie zeby ktos
    upowaznial moj bank do wyplat i dlatego moj podpis w TPSA zostawiony jest
    inny niz w banku

    Juz 3 rozne PZ obciazaja moj rachunek i widze w tym jedną niedoróbkę -
    wszystkie jako tytułu operacji używają jakiegoś szyfru cyfrowo literowego i
    ni cholery nie wiadomo co jest za co a na dodatek planeta nie pisze kto
    wystawial PZ
    *** blad ***

  • 2. Data: 2002-02-01 18:47:49
    Temat: Re: PZ z TPSA
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    PZ funkcjonuje już w każdym rejonie TePsy ?
    Czy tylko w wybranych ?
    Grzegorz

  • 3. Data: 2002-02-02 09:08:37
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> (news:a3eo04$mdt$1@news.tpi.pl):
    > PZ funkcjonuje już w każdym rejonie TePsy ?
    > Czy tylko w wybranych ?

    Oficjalnie we wszystkich (infolinia TPSA).

    W praktyce zależy jak denny jest dany BOK. Mój jest bardzo.

  • 4. Data: 2002-02-08 13:15:42
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Oficjalnie we wszystkich (infolinia TPSA).
    >
    > W praktyce zależy jak denny jest dany BOK. Mój jest bardzo.

    Zadzwoniłem do mojego BOKU i stwierdzam, że jest to dno do potęgi.
    Ale ponieważ chce im narobić trochę kłopotów, to spróbuję ich troszeczkę
    poszczuć.
    Grzegorz

  • 5. Data: 2002-02-08 13:59:35
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Grzegorz"

    > Zadzwoniłem do mojego BOKU i stwierdzam, że jest to dno do potęgi.
    > Ale ponieważ chce im narobić trochę kłopotów, to spróbuję ich troszeczkę
    > poszczuć.

    zycze milej zabawy - szczegolnie jak ci sie zachce placic PZ ze swojego
    r-ku za telefon zony lub mamy to stawiaja duzy opór ;-)))
    ale moja zona za 3-cim podejsciem sie postawila i mam PZ
    *** blad ***