  • 1. Data: 2002-02-01 17:31:58
    Temat: o inteligo
    Od: "ANDY" <a...@n...gliwice.pl>

    Doskonalenie oferty czy znaczne jej pogorszenie wynikające z chęci
    osiągnięcia większego zysku. Kosmetyka w postaci zmiany działania serwisu
    sms to chyba jedyna korzyść klientów, z której i tak pewnie mało kto
    korzysta. W zamian bank wprowadza wiele zmian na niekorzyść, związanych
    głównie z podniesieniem opłat. Nie mogę sie doczekać kiedy konkurencja ich
    przegoni. Wtedy wielu klientów poprostu wybierze inną ofertę i do inteligo
    nie wrócą już nawet jak z powrotem prowizje spadną do zera. Wiele osób które
    zaufały inteligo, pewnie tak jak i ja czuje się teraz oszukanymi. Jak
    wiadomo trudno jest pozyskać klienta, łatwiej go stracić, ale bardzo trudno
    odzyskać czyjeś zaułanie. Chytry dwa razy traci!

    ANDY

  • 2. Data: 2002-02-01 19:04:18
    Temat: Re: o inteligo
    Od: "Krab" <k...@h...pl_________>

    Użytkownik "ANDY" <a...@n...gliwice.pl> napisał w wiadomości
    > wiadomo trudno jest pozyskać klienta, łatwiej go stracić, ale bardzo
    trudno
    > odzyskać czyjeś zaułanie. Chytry dwa razy traci!

    pod warunkiem, ze znajdzie sie ktos - kto bedzie chcial byc lepszy dla
    klienta
    widzisz kogos takiego ? bo ja nie za bardzo - ale moze powinienem isc do
    okulisty ? oby !

  • 3. Data: 2002-02-01 22:56:12
    Od: Klaudiusz Kulik <k...@p...pl>

    01.02.2002 ANDY pisze:

    > Doskonalenie oferty czy znaczne jej pogorszenie wynikające z chęci
    > osiągnięcia większego zysku.

    Albo - co bardziej prawdopodobne - zmniejszenia strat.

> [...]
    > głównie z podniesieniem opłat. Nie mogę sie doczekać kiedy konkurencja ich

    Nie sądzę żeby konkurencja ich przegoniła, bo konkurencja
    najwyraźniej idzie lub pójdzie jeszcze dalej. Produkt gorszy wypiera
    produkt lepszy - trzeba równać w dół.

    > Wtedy wielu klientów poprostu wybierze inną ofertę i do inteligo
    > nie wrócą już nawet jak z powrotem prowizje spadną do zera. Wiele osób które
    > zaufały inteligo, pewnie tak jak i ja czuje się teraz oszukanymi.

    IMHO nie ma się co rozczulać. Póki trzymanie tam pieniędzy się
    opłaca, a całokształt nie obsysa tak bardzo, jak inne e-banki, można przeżyć
    te kilkanaście złotych rocznie. Ale niesmak pozostaje.

    > Jak
    > wiadomo trudno jest pozyskać klienta, łatwiej go stracić, ale bardzo trudno
    > odzyskać czyjeś zaułanie. Chytry dwa razy traci!

    Klient w Inteligo kosztuje 50zł. Ktoś musi zapłacić za tę idiotyczną
    promocję.

    --
    K.

  • 4. Data: 2002-02-02 09:29:28
    Od: "skarus" <s...@p...fm>

    Użytkownik "Klaudiusz Kulik" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > te kilkanaście złotych rocznie. Ale niesmak pozostaje.

    > Klient w Inteligo kosztuje 50zł. Ktoś musi zapłacić za tę idiotyczną

    mylisz się dla pierwszych 1000 czy 2000 osób 50 zł, rachunki zakłada pewnie
    dziesięć razy tyle osób. Czyli zdobycie klienta kosztuje 5 zł
    Tak nawiasem mówiąc jest to najbardziej genialna promocja jaka była do tej
    pory,
    jednynie OFE Commercial union miało lepszą ze swoją kartą umożliwiającą
    sprawdzenie salda swojego konta emerytalnego. Wtedy ludzie chcieli tylko
    Comercial dla samej karty, która im g... dawała.

  • 5. Data: 2002-02-02 16:06:12
    Od: Klaudiusz Kulik <k...@p...pl>

    02.02.2002 skarus pisze:

    > mylisz się dla pierwszych 1000 czy 2000 osób 50 zł, rachunki zakłada pewnie
    > dziesięć razy tyle osób. Czyli zdobycie klienta kosztuje 5 zł

    No tak. Jak sądzę wprowadzenie opłat ma m.in. odsiać tych,
    którzy zostali namówieni do założenia konta, a realnie z niego nie
    korzystają. Darmowe konto miało sens gdy inne e-banki także prowadziły
    konta bez opłat. Teraz to się powoli zmienia.

> [...]
    > sprawdzenie salda swojego konta emerytalnego. Wtedy ludzie chcieli tylko
    > Comercial dla samej karty, która im g... dawała.

    Trzeba przyznać Inteligo, że są skuteczni. Zobaczymy co będzie
    dalej :)

    --
    K.

  • 6. Data: 2002-02-02 19:33:01
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Sat, 2 Feb 2002 10:29:28 +0100, "skarus" <s...@p...fm> wrote:

    >mylisz się dla pierwszych 1000 czy 2000 osób 50 zł, rachunki zakłada pewnie
    >dziesięć razy tyle osób.

    Nie jestem pewny. Ja dostałem 50zł już w momencie zakończenia III
    edycji, a konto zakładałem tuż przed jej zamknięciem. Chyba, że oni
    liczą tak, że załapałem się jako jeden z pierwszych na IV edycję, bo
    wypłata kasy właśnie w jej początkach nastąpiła.

    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)