  • 1. Data: 2006-09-05 09:14:16
    Temat: Ile sie czeka na KK Rajfiego przy przenoszeniu?
    Od: "Franek" <...@a...com>

    Ile czekaliscie na KK Raiffeisena przy przenoszeniu KK z innego banku,
    od momentu zlozenia dokumentow w oddziale?

  • 2. Data: 2006-09-05 09:23:52
    Temat: Re: Ile sie czeka na KK Rajfiego przy przenoszeniu?
    Od: "fotomania" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl>

    Użytkownik "Franek" <...@a...com> napisał w wiadomości
    > Ile czekaliscie na KK Raiffeisena przy przenoszeniu KK z innego banku,
    > od momentu zlozenia dokumentow w oddziale?

    Zlozenie w piatek godzina 17:58 za tydzien w poniedzialek karta dostarczona
    . Czyli 7 dni .

    Jaca

  • 3. Data: 2006-09-06 20:13:51
    Od: "Paweł" <p...@c...pl>

    > Ile czekaliscie na KK Raiffeisena przy przenoszeniu KK z innego banku,
    > od momentu zlozenia dokumentow w oddziale?

    Ja wniosek złożyłem w środę po południu, a w następną środę dostałem kartę
    pocztą :)
    Pozdrawiam,
    Paweł