  • 111. Data: 2010-08-25 14:28:04
    Temat: Re: Ile mamy złotówek?
    Od: Clegan <c...@g...com>

    On 25 Sie, 14:56, "pmlb" <b...@d...pl> wrote:
    P.S.:
    Proponuję się zapoznać jeszcze z art. 845 w zw. z art. 720 kodeksu
    cywilnego.

  • 112. Data: 2010-08-26 07:16:37
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Krzysztof Halasa pisze:

    > Francja jednak uczestniczy w strukturach wojskowych NATO.

    Taaa .... jasne .... a teraz lec i sprawdz od ktorego roku "jest
    ponownie czlonkiem" i jak sie to ma do wojny w Iraku

  • 113. Data: 2010-08-26 07:19:11
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    pmlb pisze:

    > Aha, wiec zycze powodzenia, idz do banku i na rzadnie kaz sobie
    > wyplacici 15mln zlotych:)))

    Bank nie moze odmowic wypłaty... moze zas prosic o awizowanie.
    Kiedys Lukas kazał awizowac od 10tys PLN i na wypłate zapraszał do
    "pokoju zwierzen". Normalnie poczułem sie jak milioner.

    > Pieniedzy papierowych jest tyle ile jest potrzebene do sprawnego
    > funkcjonowania panstwa. Czasem jest go wiecej czasem mniej.

    Zaleznie do kraju od 10-20% calosci pieniadza.

    > Czy spotkales sie kiedys z problemem gotowki w obiegu?

    Tak 1gr i to mimo ze rok w rok wychodzi tego 300mln sztuk.

  • 114. Data: 2010-08-26 20:14:59
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    > Taaa .... jasne .... a teraz lec i sprawdz od ktorego roku "jest
    > ponownie czlonkiem" i jak sie to ma do wojny w Iraku

    To bez znaczenia, napisales ze Francja nie jest w NATO, a pozniej ze
    nie jest w strukturach wojskowych, a obie te informacje sa falszywe.
    Rozumiem jednak ze juz sprawdziles :-)
    --
    Krzysztof Halasa

  • 115. Data: 2010-08-31 09:35:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jarek Andrzejewski" 3...@t...goo
    glegroups.com

    Wątek rozwija się, więc może napiszę, że ja mam za mało złotówek. ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'