  • 11. Data: 2016-07-22 12:00:45
    Temat: Re: Ideabank lokaty
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Mowisz ?
    > Podejrzewam, ze przecietny obywatel nie ma zadnej opinii o biznesach
    > Leszka C.

    Dokładnie.

    > Reklama sie liczy.

    Kojarzysz jakies reklamy lokat ideabanku?
    No chyba ze mowa o mailingach.

    > Moze po prostu sa w stanie zarobic 15% na kredytach, wiec co im tam 2
    > czy 3 % na lokatach.

    Dokładnie + byc moze praca na odrobine mniejszej marzy.

    > Albo 2/3 klientow zapomina i trzyma srodki na 0.2%.

    To tez.

    > Za to w druga strone - dzwoni BZWBK(KB,Sd) i proponuje kredyt.
    > Skad oni maja tyle pieniedzy, bo przeciez nie od klientow zwabionych
    > wysokim procentem ...

    A ile ci zaproponowali, ze zastanawiasz sie czy tyle maja?
    Miliard? :)

  • 12. Data: 2016-07-22 12:18:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...
    >Dokładnie.

    >Kojarzysz jakies reklamy lokat ideabanku?

    Cos mi chodzi po glowie, ze byly w TV. Ale moge sie mylic

    >No chyba ze mowa o mailingach.

    Tez reklama. Byc moze skuteczna.
    A moze policzyli, ze te pol % wiecej przyciaga klientow lepiej niz
    reklama.

    >A ile ci zaproponowali, ze zastanawiasz sie czy tyle maja?
    >Miliard? :)

    Nastepnym razem spytam ile tego kredytu i na jaki % :-)

    Tym niemniej jesli dzwonia i szukaja, to IMHO:
    -w planach maja pozyczenie lacznie grubszej kwoty, przeciez nie
    uruchamiaja machiny dla 100 tys.
    -maja nadmiar pieniedzy ...

    no wiec skad te pieniadze ?

    J.

  • 13. Data: 2016-07-27 16:01:48
    Od: zaqu <r...@g...com>

    Idea daje na lokacie na 3% przez 45 dni. Kwota 500 - 1 mln zł. Wnioski
    można składać 27 i 28 lipca, pięć dni na opłacenie. Działa też w starym
    systemie idea banku.

    --
    Polecam Ci konto w Banku Millennium, banku wielokrotnie nagradzanym w
    rankingach jakości. Kliknij w link z kodem i otwórz konto. Są premie do

  • 14. Data: 2016-07-27 18:11:58
    Od: p...@g...com

    Den onsdag 27 juli 2016 kl. 16:01:53 UTC+2 skrev zaqu:
    > Idea daje na lokacie na 3% przez 45 dni. Kwota 500 - 1 mln zł. Wnioski
    > można składać 27 i 28 lipca, pięć dni na opłacenie. Działa też w starym
    > systemie idea banku.

    A co tak nagle ten bank tak zaszalal? Jeszcze 2 tygodnie temu nie bylo tam lokaty
    nawet na 2,5, kilka dni temu weszla GO na 2,75 i znow nowa na 3? Moze poczekac z 2-3
    tygodnie pojawi sie jakas na 5?
    Trudno zrozumiec polityke lokat tego banku. Najpierw dlugo nic, pozniej nagle kazda
    oferta lepsza od poprzedniej. Weszlismy w okres wzrostu oprocentowania lokat??

  • 15. Data: 2016-07-27 19:14:40
    Od: zaqu <r...@g...com>

    W dniu 2016-07-27 o 18:11, p...@g...com pisze:

> [...]
    oferta lepsza od poprzedniej. Weszlismy w okres wzrostu oprocentowania lokat??

    Im się zdarza, że końcówki miesiąca mają ciekawsze pod względem
    oprocentowania. Może ma to związek, że niektóre lokaty się kończą i żeby
    kasa nie odpłynęła to próbują coś zatrzymać. Na wszelki wypadek złożyłem
    wniosek, do poniedziałku mam czas, coś tam wrzucę.

  • 16. Data: 2016-07-27 19:59:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

> [...]
    >nowa na 3?
    > Moze poczekac z 2-3 tygodnie pojawi sie jakas na 5?

    Oni cos stale szaleja.
    Ciekaw jestem - maja tak napiety plan finansowy, czy po prostu dzien
    bez nowego "produktu" jest dniem straconym.

    >Trudno zrozumiec polityke lokat tego banku.
    >Najpierw dlugo nic, pozniej nagle kazda oferta lepsza od poprzedniej.
    >Weszlismy w okres wzrostu oprocentowania lokat??

    Moze troszeczke, bo zauwaz, ze 4% dla nowych klientow wisi tam od
    dawna, cloud nominalnie na 3% (naprawde 2.73) tez od dawna, lokat na
    2.75% jest kilka tez od dawna, wiec to nie jest znow jakas wielka
    nowosc.

    J.