  • 1. Data: 2012-03-02 09:17:28
    Temat: IdeaBank Tax Free 12m zeszło do 0,10 %
    Od: "Bogdan" <w...@p...onet.pl>

    Czy Wam też zeszło do 0,1% Tax Free 12 m ?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-03-02 10:18:23
    Temat: Re: IdeaBank Tax Free 12m zeszło do 0,10 %
    Od: "Konfabulator" <w...@g...pl>

    Bogdan <w...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Czy Wam też zeszło do 0,1% Tax Free 12 m ?

    Czyżbyś nie zrozumiał na czym polega ta lokata? Myślałeś, że będziesz miał 25%
    przez cały rok?

  • 3. Data: 2012-03-02 10:21:05
    Od: "Henryk Gwardak" <h...@g...com>

    "Bogdan" <w...@p...onet.pl> skrev i meddelandet
    > Czy Wam tez zeszlo do 0,1% Tax Free 12 m ?
    > Pozdrawiam

    Czyli od kwietnia 0% netto?

  • 4. Data: 2012-03-02 10:45:43
    Od: "Bogdan" <w...@p...onet.pl>

    > Czyżbyś nie zrozumiał na czym polega ta lokata? Myślałeś, że będziesz miał
    > 25%
    > przez cały rok?

    Chodzi mi termin oprocentowania do dnia 31 marca 2012.
    Niestety nie mam karty produktu, lokatę zakładałem
    w dniu 29 grudnia 2011 roku.
    ot co.

  • 5. Data: 2012-03-02 11:10:11
    Od: matebe <m...@g...com>

    On 2 Mar, 11:45, "Bogdan" <w...@p...onet.pl> wrote:

    > Chodzi mi termin oprocentowania do dnia 31 marca 2012.
    > Niestety nie mam karty produktu, lokatę zakładałem
    > w dniu 29 grudnia 2011 roku.
    > ot co.

    Posiadam te karty produktu, na lokaty zakładane w drugiej połowie
    grudnia (dwunastki). Wtedy grupa Getin oferowała oprocentowanie do
    końca lutego (nieznany był jeszcze sposób naliczania podatku, termin
    wejścia w życie). Na zakładane w styczniu, oprocentowanie było do 27
    marca - w sumie bez różnicy, bo bank rozkładał to równomiernie licząc
    w stali roku podajże 6,3%. Mając teraz 0,1% i na każdej lokacie ok.
    2000zł dostajesz grosz odsetek - pytanie, czy tylko, czy do końca
    marca, czy przez cały rok...

  • 6. Data: 2012-03-02 15:16:18
    Od: "Bogdan" <w...@p...onet.pl>

    juz się dowiedziałem,
    odsetki 0.1 % do końca okresu
    trwania lokaty

  • 7. Data: 2012-03-02 16:37:42
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Bogdan" <w...@p...onet.pl> wrote in message

    > Chodzi mi termin oprocentowania do dnia 31 marca 2012.
    > Niestety nie mam karty produktu, lokatę zakładałem
    > w dniu 29 grudnia 2011 roku.
    > ot co.

    lokaty tax-free I- edycja byly oprocentowane do 29-02-2012 wlacznie, czyli
    ostatnie odsetki dopisaly sie 1 marca. Teraz jest 0.1% co powoduje, ze
    jezeli suma lokaty jest odpowiednio duza , to do niektorych lokat bedzie
    dopisywal sie 1 gr do konca marca, a potem i tak bedzie go zjadal fisus.