  • 1. Data: 2012-03-01 12:04:03
    Temat: Polbank. Nowa Tabela Opłat i Prowizji TOiP od 01.03.2012.
    Od: "Wolnik" <g...@o...pl>

    Witam.
    Polbank. Nowa Tabela Opłat i Prowizji TOiP od 01.03.2012.
    Wypłata z Mocno Oszczedzającego bezpłatnie raz w miesiącu,
    pozostałe - każda po 5 zł.

  • 2. Data: 2012-03-01 12:34:55
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Wolnik" <g...@o...pl> writes:

    > Witam.
    > Polbank. Nowa Tabela Opłat i Prowizji TOiP od 01.03.2012.
    > Wypłata z Mocno Oszczedzającego bezpłatnie raz w miesiącu,
    > pozostałe - każda po 5 zł.

    A jak było do tej pory (od miesiąca)? Nie tak samo?
    KJ

    "In order to form an immaculate member of a flock
    of sheep one must, above all, be a sheep"
    - Albert Einstein

  • 3. Data: 2012-03-01 13:11:37
    Od: gregor <c...@g...pl>

    W dniu 2012-03-01 13:34, Kamil Jońca pisze:

    > A jak było do tej pory (od miesiąca)? Nie tak samo?
    > KJ

    o ile dobrze pamietam to bylo 10 zl, czyli zmiana na lepsze choć nie do
    końca ...

    gregor

  • 4. Data: 2012-03-02 07:41:54
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 01 Mar 2012 14:11:37 +0100, gregor napisał(a):

    > o ile dobrze pamietam to bylo 10 zl, czyli zmiana na lepsze choć nie do
    > końca ...

    Przeszarżowali? Szkoda, że po zakupie przez Rajfiego oferta Polbanku
    dorównała do bezbarwnej średniej krajowej.

    --
    xbartx

  • 5. Data: 2012-03-02 09:20:35
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 2 Mar, 08:41, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Przeszarżowali? Szkoda, że po zakupie przez Rajfiego oferta Polbanku
    > dorównała do bezbarwnej średniej krajowej.

    Jako szczęśliwy (na razie) posiadacz kont mocno oszczędzających
    pozwolę sobie mieć inne zdanie. Ciągle jeszcze dają 4,75% i
    kapitalizację dzienną

  • 6. Data: 2012-03-02 11:35:24
    Od: "Glaukon" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Jako szczesliwy (na razie) posiadacz kont mocno oszczedzajacych
    > pozwole sobie miec inne zdanie. Ciagle jeszcze daja 4,75% i
    > kapitalizacje dzienna

    Przecież jest 5,53 na codziennym sukcesie... Zresztą teraz to już i tak
    wszystko jedno :)

  • 7. Data: 2012-03-02 12:17:09
    Od: " tadzik" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Wolnik <g...@o...pl> napisał(a):

    > Witam.
    > Polbank. Nowa Tabela Opłat i Prowizji TOiP od 01.03.2012.
    > Wypłata z Mocno Oszczedzającego bezpłatnie raz w miesiącu,
    > pozostałe - każda po 5 zł.

    No to ładnie... właśnie zalogowałem się na konto, a tam -35zł za przelewy
    wewnętrzne z mocnego...
    Przelewy robione w lutym, opłata pobrana w marcu...
    Zupełnie przegapiłem tą zmianę i muszę dzisiaj zajrzeć w dokumenty.

    Dodatkowo na infolinii dowiedziałem się o opłacie 5 za kartę debetową (chyba,
    że wykonam 5 transakcji), którą mam podpiętą do starego konta
    oszczędnościowego.

    To już chyba koniec dla mnie oszczędności w Polbanku. Zostawie tylko Polbank
    T-Mobile (Era)

  • 8. Data: 2012-03-02 12:25:01
    Od: gregor <c...@g...pl>

    W dniu 2012-03-02 12:35, Glaukon pisze:

    > Przecież jest 5,53 na codziennym sukcesie... Zresztą teraz to już i tak
    > wszystko jedno :)

    no właśnie sam przeniosłem się na te 5,53 i miało być 5 od stycznia
    bodajże, a polbank chyba przedłużył promocję, podoba mi się to ...

    gregor

  • 9. Data: 2012-03-02 12:32:58
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    W dniu piątek, 2 marca 2012, 13:17:09 UTC+1 użytkownik tadzik napisał:

    > To już chyba koniec dla mnie oszczędności w Polbanku. Zostawie tylko Polbank
    > T-Mobile (Era)
    Możesz ją podpiąć do oszczędnościowego i będzie jako debetowa w bankomatach Polbanku
    i Euronecie.

  • 10. Data: 2012-03-02 12:56:17
    Od: " " <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > No to ładnie... właśnie zalogowałem się na konto, a tam -35zł za przelewy
    > wewnętrzne z mocnego...
    > Przelewy robione w lutym, opłata pobrana w marcu...

    Tylko się zastanawiam czy mogli mnie zczardżować za przelewy w lutym skoro TOiP
    ważna jest od 1.03.2012, a w niej zapis

    "Spośród wszystkich przelewów wewnętrznych w danym miesiącu kalendarzowym, bez
    względu na kanał realizacji: pierwszy: 0,00 zł, drugi i kolejny: 5,00 zł. Opłata
    pobierana w ostatnim dniu miesiąca kalendarzowego."

    Czy ten zapis był już w lutym?