Finanse

Finanse - porady

1. Data: 2012-03-01 12:04:03
Temat:Polbank. Nowa Tabela Opłat i Prowizji TOiP od 01.03.2012.
Od:"Wolnik" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Polbank. Nowa Tabela Opłat i Prowizji TOiP od 01.03.2012.
Wypłata z Mocno Oszczedzającego bezpłatnie raz w miesiącu,
pozostałe - każda po 5 zł.

2. Data: 2012-03-01 12:34:55
Od:k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) szukaj wiadomości tego autora

"Wolnik" <g...@o...pl> writes:

> Witam.
> Polbank. Nowa Tabela Opłat i Prowizji TOiP od 01.03.2012.
> Wypłata z Mocno Oszczedzającego bezpłatnie raz w miesiącu,
> pozostałe - każda po 5 zł.

A jak było do tej pory (od miesiąca)? Nie tak samo?
KJ

"In order to form an immaculate member of a flock
of sheep one must, above all, be a sheep"
- Albert Einstein

3. Data: 2012-03-01 13:11:37
Od:gregor <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-01 13:34, Kamil Jońca pisze:

> A jak było do tej pory (od miesiąca)? Nie tak samo?
> KJ

o ile dobrze pamietam to bylo 10 zl, czyli zmiana na lepsze choć nie do
końca ...

gregor

4. Data: 2012-03-02 07:41:54
Od:xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 01 Mar 2012 14:11:37 +0100, gregor napisał(a):

> o ile dobrze pamietam to bylo 10 zl, czyli zmiana na lepsze choć nie do
> końca ...

Przeszarżowali? Szkoda, że po zakupie przez Rajfiego oferta Polbanku
dorównała do bezbarwnej średniej krajowej.

--
xbartx

5. Data: 2012-03-02 09:20:35
Od:eisenberg <e...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Mar, 08:41, xbartx <b...@h...net> wrote:

> Przeszarżowali? Szkoda, że po zakupie przez Rajfiego oferta Polbanku
> dorównała do bezbarwnej średniej krajowej.

Jako szczęśliwy (na razie) posiadacz kont mocno oszczędzających
pozwolę sobie mieć inne zdanie. Ciągle jeszcze dają 4,75% i
kapitalizację dzienną

6. Data: 2012-03-02 11:35:24
Od:"Glaukon" <p...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jako szczesliwy (na razie) posiadacz kont mocno oszczedzajacych
> pozwole sobie miec inne zdanie. Ciagle jeszcze daja 4,75% i
> kapitalizacje dzienna

Przecież jest 5,53 na codziennym sukcesie... Zresztą teraz to już i tak
wszystko jedno :)

7. Data: 2012-03-02 12:17:09
Od:" tadzik" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wolnik <g...@o...pl> napisał(a):

> Witam.
> Polbank. Nowa Tabela Opłat i Prowizji TOiP od 01.03.2012.
> Wypłata z Mocno Oszczedzającego bezpłatnie raz w miesiącu,
> pozostałe - każda po 5 zł.

No to ładnie... właśnie zalogowałem się na konto, a tam -35zł za przelewy
wewnętrzne z mocnego...
Przelewy robione w lutym, opłata pobrana w marcu...
Zupełnie przegapiłem tą zmianę i muszę dzisiaj zajrzeć w dokumenty.

Dodatkowo na infolinii dowiedziałem się o opłacie 5 za kartę debetową (chyba,
że wykonam 5 transakcji), którą mam podpiętą do starego konta
oszczędnościowego.

To już chyba koniec dla mnie oszczędności w Polbanku. Zostawie tylko Polbank
T-Mobile (Era)

8. Data: 2012-03-02 12:25:01
Od:gregor <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-02 12:35, Glaukon pisze:

> Przecież jest 5,53 na codziennym sukcesie... Zresztą teraz to już i tak
> wszystko jedno :)

no właśnie sam przeniosłem się na te 5,53 i miało być 5 od stycznia
bodajże, a polbank chyba przedłużył promocję, podoba mi się to ...

gregor

9. Data: 2012-03-02 12:32:58
Od:Krzysiek <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 2 marca 2012, 13:17:09 UTC+1 użytkownik tadzik napisał:

> To już chyba koniec dla mnie oszczędności w Polbanku. Zostawie tylko Polbank
> T-Mobile (Era)
Możesz ją podpiąć do oszczędnościowego i będzie jako debetowa w bankomatach Polbanku
i Euronecie.

10. Data: 2012-03-02 12:56:17
Od:" " <d...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to ładnie... właśnie zalogowałem się na konto, a tam -35zł za przelewy
> wewnętrzne z mocnego...
> Przelewy robione w lutym, opłata pobrana w marcu...

Tylko się zastanawiam czy mogli mnie zczardżować za przelewy w lutym skoro TOiP
ważna jest od 1.03.2012, a w niej zapis

"Spośród wszystkich przelewów wewnętrznych w danym miesiącu kalendarzowym, bez
względu na kanał realizacji: pierwszy: 0,00 zł, drugi i kolejny: 5,00 zł. Opłata
pobierana w ostatnim dniu miesiąca kalendarzowego."

Czy ten zapis był już w lutym?