  • 1. Data: 2013-08-21 06:30:22
    Temat: Idea Bank - wcielo pieniadze
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    Po zalogowaniu sie dzisiaj na do Idea Banku - na wszystkich kontach 0
    zl. W historii operacji brak sladow przelewow czy czegokolwiek, co by
    powiedzialo o tym, co sie stalo z pieniedzmi.

    Czytajac historie o klonach - tego typu rzeczy to w miare normalne?

    Z partyline kontakt z zagranicy utrudniony, wiec jeszcze nie
    dzwonilem.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 2. Data: 2013-08-21 09:17:12
    Temat: Re: Idea Bank - wcielo pieniadze
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 21 Aug 2013 12:30:22 +0800, Tomasz Chmielewski
    <t...@n...wpkg.org> wrote:
    > Czytajac historie o klonach - tego typu rzeczy to w miare normalne?

    Raczej nie. Może zalogowałeś się na nie tego co trzeba użytkownika? ;)

    --
    Marek

  • 3. Data: 2013-08-21 09:24:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 21 Aug 2013 12:30:22 +0800, Tomasz Chmielewski napisał(a):
    > Po zalogowaniu sie dzisiaj na do Idea Banku - na wszystkich kontach 0
    > zl. W historii operacji brak sladow przelewow czy czegokolwiek, co by
    > powiedzialo o tym, co sie stalo z pieniedzmi.

    A zobacz blokady na kartach - moze tam sie schowaly.
    I pisz e-maila, bo to moze byc pilna sprawa.

    J.

  • 4. Data: 2013-08-21 10:05:24
    Od: S <a...@w...pl>

    U mnie wszystko OK

  • 5. Data: 2013-08-21 10:15:55
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-08-21 10:05, S pisze:
    > U mnie wszystko OK

    U mnie teraz też ok, ale jak wątkotwórca pisał, to także NIE było ok.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2013-08-21 10:35:12
    Od: pawlin <p...@f...com>

    W dniu 2013-08-21 10:15, Liwiusz pisze:

    > U mnie teraz też ok, ale jak wątkotwórca pisał, to także NIE było ok.

    potwierdzam, nie bylo ok

  • 7. Data: 2013-08-22 20:01:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Tomasz Chmielewski" 2...@n...wpkg.org.

    > Po zalogowaniu sie dzisiaj na do Idea Banku - na wszystkich kontach 0
    > zl. W historii operacji brak sladow przelewow czy czegokolwiek, co by
    > powiedzialo o tym, co sie stalo z pieniedzmi.

    Czytam o wiadomych klonach i coraz częściej przychodzi mi do głowy
    (ma niedaleko, więc przychodzi zazwyczaj piechotą) pytanie: czy nie
    ma w tym państwie żadnej instytucji ponadbankowej, która mogłaby
    utemperować ,,błędy i wypaczenia'' czyhające na klientów w klonowym buszu?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2013-08-23 00:14:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 22 Aug 2013 20:01:49 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
> [...]
    > ma w tym państwie żadnej instytucji ponadbankowej, która mogłaby
    > utemperować ,,błędy i wypaczenia'' czyhające na klientów w klonowym buszu?

    Jest, ale sam rozumiesz - "komputer sie pomylil" tlumaczy wszystko :-)

    J.

  • 9. Data: 2013-08-23 00:36:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." d5kw2s091c5e$....@4...net

    > Jest, ale sam rozumiesz - "komputer sie pomylil" tlumaczy wszystko :-)

    Niech przezbroją się w tablety. ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'