  • Data: 2003-10-26 22:59:41
    Temat: Re: INTELIGO-OBSLUGA KLIENTA!
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    sas wrote:
    > Wychodzi na to ,że w świecie bankowości elektronicznej tokeny sie nie
    > do konca sprawdzaja. Nie twierdziłem, że np. VW Bank ma złe
    > zabezpieczenie. Uważam jednak, że Inteligo ma równie dobre. Przy
    > tokenach, typu VWBank czasami wystepuje problem z synchronizowaniem
    > czasu, znam nie jeden taki przypadek, natomiast przy kodach
    > jednorazowych problem ten w ogóle odpada. jedym słowem wygodniejszy
    > sposób uzytkowania. No cóż, tyle tylko, że zamiast fajnego gadżetu
    > elektronicznego będziesz miał plastikowa kartę ale to i tak sukces,
> [...]

    Dzwonisz do banku i ci wymieniaja na nowy token - a problemy z
    synchronizacja to mit raczej niz standard. Wygoda w uzytkowaniu =/=
    bezpieczenstwo.
    Jesli uwazasz, ze zabezpieczenia w Inteligo sa rownie dobre - to musisz isc
    dalej - bo praktycznie wszystkie banki wykorzystujece token lub jednorazowe
    kody dzialaja na tej samej zasadzie.... Dlatego pisanie, ze jest to
    najlepiej zabezpieczeone konto jest naciagane.
    Podobnie z zorganizowaniem - owszem - tez uwazam za jedno z najlepszych, ale
    z drugiej strony mysle, ze Mutli wcale tak bardzo nie ustepuje - zalezy kto
    co lubi.
    Dla ciebie SMSy sa bardzo wazne - dla mnie nie - jak chce to sobie korzystam
    z WAPu. ;)
    No ale tuaj jak widzisz wchodzimy na sliski grunt, bo o gustach sie nie
    dyskutuje...