  • 1. Data: 2013-03-05 09:54:57
    Temat: ING też się sq..wia
    Od: Maruda <m...@n...com>

    Po zalogowaniu, zamiast dotychczasowej strony głównej wyświetla się
    stronka z informacjami (o kapitalnym dla klienta znaczeniu) m.in. o
    wprowadzeniu nowej ikony "oferta na klik". Gdzieś w rogu, małymi
    literkami jest link "przejdź do strony głównej". Dla mnie bomba.

    To się wyświetla po każdym zalogowaniu.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 2. Data: 2013-03-05 17:49:09
    Temat: Re: ING też się sq..wia
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 05 Mar 2013 09:54:57 +0100, Maruda napisał(a):

> [...]
    > wprowadzeniu nowej ikony "oferta na klik". Gdzieś w rogu, małymi
    > literkami jest link "przejdź do strony głównej". Dla mnie bomba.

    No niestety kolejni 'geniusze' dobierają się do sterów i kasują za coraz
    to nowe i racjonalizatorskie 'pomysła'. Mnie ostatnio już rozbroiła Pani
    z cyfrowego polsatu. Końce zgłoszenie techniczne i grzecznie mówię do
    widzenia a Pani proszę chwilę poczekać i nawija "Nasz infolinia działa 24h
    bla bla bla i zachęcam Pan za zakupienia w systemie ppv walki Endrju -
    Saleta" :/ hmmm kuerwa pomyślałem, podłość ludzka nie zna granic.

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2013-03-05 19:07:33
    Od: W <w...@w...pl>

    Maruda wystukał, co następuje:

> [...]
    > wprowadzeniu nowej ikony "oferta na klik". Gdzieś w rogu, małymi
    > literkami jest link "przejdź do strony głównej". Dla mnie bomba.

    LOL, a mnie się nie wyświetliło ani razu - jedynie stwierdziłem nowe ikonki
    i brak notatnika i innych głupot... czy ktoś zauważył, że wprowadzony z
    pompą finansometr jest teraz mocno ukryty? :D

  • 4. Data: 2013-03-05 19:11:38
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-03-05 19:07, W pisze:
> [...]
    > i brak notatnika i innych głupot... czy ktoś zauważył, że wprowadzony z
    > pompą finansometr jest teraz mocno ukryty? :D

    U mnie też zniknęło. Tzn nie wyświetla się. Napisałem im pocztą
    wewnętrzną parę moich uwag o tej uciążliwej reklamie niczego. Może ktoś
    się puknął w miejsce po rozumie i wyłączyli.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 5. Data: 2013-03-06 08:56:19
    Od: Marx <a...@g...com>

    On 05.03.2013 19:11, Maruda wrote:

    > U mnie też zniknęło. Tzn nie wyświetla się. Napisałem im pocztą
    > wewnętrzną parę moich uwag o tej uciążliwej reklamie niczego. Może ktoś
    > się puknął w miejsce po rozumie i wyłączyli.

    Właśnie sprawdziłem - to się wyświetla tylko jednokrotnie. Tzn kolejne
    zalogowanie już tego nie pokazuje.
    Usunięcie finansometru na +, podobnie jak ikona do doładowania telefonu
    Marx